شهر خبر

رشد مصرف برق صنایع از خانگی برای اولین باز جلو زد!

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: امسال برای نخستین بار در تاریخ کشور، رشد مصرف برق صنایع از بخش خانگی بیشتر شد.

رشد مصرف برق صنایع از خانگی برای اولین باز جلو زد!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

احمد حیدری، معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره بخش صنعت درصدی از برق خانگی را مورد استفاده قرار می داد که کمتر از برق بخش خانگی بود، اما امسال برای نخستین بار این روند تغییر کرد و بخش صنعت که بخش تولید کشور است با رشد خوب مصرف برق روبرو شد.

معاون حقوقی، امورمجلس و پشتیبانی وزیر نیرو با بیان اینکه "امسال برای نخستین بار در تاریخ کشور، رشد مصرف برق صنایع از بخش خانگی بیشتر شد"، گفت: وزارت نیرو یک وزارتخانه تخصصی است که خدمات آب و برق و فاضلاب را که نیاز جامعه است در اختیار مردم قرار می دهد.

وی افزود: ارائه این خدمات هم به صورت لحظه ای صورت می گیرد و این خدمات به گونه ای نیستند که بتوان آنها را به زمان های دیگری موکول کرد؛ خدمات وزارت نیرو در لحظه و بدون معطلی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال های 1401 و 1402 در زمینه خدمت رسانی برق کار ویژه‌ای صورت گرفت؛ با وجود آنکه در سال 1400 از اردیبهشت ماه خاموشی در همه بخش ها ایجاد شد ولی امسال چنین مساله ای رخ نداد.

حیدری با بیان اینکه "با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تفکر قرآنی و جهادی این دولت سبب شد برق هیچ بخشی از کشور قطع نشود"، گفت: علاوه بر قطع نشدن برق بخش خانگی، رشد مصرف در بخش صنایع اتفاق افتاد که سبب شد قیمت سیمان، فولاد و سایر صنایع مصرف کننده برق افزایش نیابد.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: امسال این مسابقات در سطح فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار شد و 6 هزار و 600 نفر در آن شرکت کردند.

حیدری برگزاری این مسابقات را با هدف افزایش روحیه قرآنی و جهادی کارکنان وزارت نیرو برای ارائه خدمت بهتر دانست و گفت: امروز 360 نفر در این مسابقات شرکت کرده و تعدادی هم موفق به کسب رتبه شدند.

 

 
منبع: تسنیم