شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#لیونل مسی#قهرمانی جهان

طعنه مسی به باشگاه پاری سن ژرمن / دوست دارم دختردار شوم!

لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد.

گلایه مسی از تحسین نشدن توسط باشگاه پاری سن ژرمن / دوست دارم دختردار شوم!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

میگل گرانادوس، بازیکن و کمدین مشهور آرژانتینی، موفق شد هموطن بزرگش لیونل مسی را راضی کند تا در مصاحبه‌ای مفصل با او شرکت کرده و درباره مسائل مختلفی که در ماه‌های اخیر با آنها روبرو بوده صحبت کند.

مصاحبه مسی با این بازیگر آرژانتینی در کانال یوتیوب او Olga En Vivo پخش شده است. مسی در این مصاحبه از برخورد پاری سن ژرمن با او بعد از فتح جام جهانی گلایه کرده و درباره رضایتش از پیوستن به اینترمیامی می‌گوید.

او همچنین برنامه عادی زندگی‌اش در شهر میامی و رابطه صمیمانه‌ای که با سه فرزندش دارد را توضیح داده و درباره مساله‌ای که ذهن هوادارنش را به خودش مشغول کرده یعنی زمان بازنشستگی اسطوره دنیای فوتبال صحبت می‌کند.

در ادامه متن مصاحبه لیونل مسی با میگل گرانادوس را می‌خوانید:


زندگی در اینجا به شکل متفاوتی جریان دارد. برای همین تصمیم گرفتم که در اروپا ادامه ندهم. با اینکه شخصیتم طوری است که دوست دارم دائما برنده بشوم و رقابت‌جویی در ذات من است ولی بالاخره به جایی می‌رسید که باید ریلکس‌تر باشید. نمی‌دانم که سطحم افت کرده یا نه ولی مثل همیشه برای بازی‌ها آماده می‌شوم و بازی می‌کنم. من حالا مسن‌تر شده‌ام و هزاران بازی را پشت سر گذاشته‌ام. بالا رفتن سن برای همه اتفاق می‌افتد و از آن گریزی نیست.


تیاگو بچه خیلی کم حرفی است ولی با مادرش خیلی راحت صحبت می‌کنم. ولی ماتئو واقعا پرحرف است و گاهی باید از دستش فرار کنید! از بس که حرف می‌زند. ولی سیرو درون‌گران‌تر است. او هم راحت حرف می‌زند ولی از خودش نمی‌گوید و بیشتر درباره بقیه صحبت می‌کند.


بله خیلی دوست داریم یک فرزند دیگر داشته باشیم. الان در حال بررسی هستیم ولی خیلی دوست داریم یک دختر داشته باشیم.


بله فکر می‌کنم پدر خوبی هستم. سعی می‌کنم ارزش‌هایی که وقتی جوان بودم به من آموخته شده را به بچه‌ها منتقل کنم. من رویکرد باشگاهی که در آن بزرگ شده‌ام یعنی بارسلونا را دنبال می‌کنم. ارزش‌های بارسا خیلی مهمند.


به اینکه بعد از بازنشستگی چه می‌کنم فکر نکرده‌ام. به خود بازنشستگی هم فکر نمی‌کنم و دلم نمی‌خواهد فعلا به فکرش باشم چون الان از کارم لذت می‌برم. من قدم مهمی برداشتم و اروپا را ترک کردم و به اینجا آمدم ولی الان نمی‌خواهم به قدم بعدی فکر کنم. فعلا دوست دارم از آنچه دارم لذت ببرم.


نمی‌دانم. من هر چیزی که به فوتبال ربط داشته باشد را دوست دارم. بچه‌ها را هم دوست دارم و دوست دارم بتوانم به آنها آموزش بدهم. البته ایده مدیریت ورزشی هم برایم جالب است ولی نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم.


نمی‌دانم به آن جام می‌رسم یا نه. قبلا هم این را گفته‌ام. فعلا درباره‌اش فکر نمی‌کنم چون تا آن روز خیلی مانده. ولی الان به کوپا آمه‌ریکا فکر می‌کنم. هدفم این است که با آمادگی خوب به کوپا آمه‌ریکا برسم. می‌دانم تورنمنتی عالی در پیش داریم.


من تنها بازیکنی بودم که وقتی به باشگاه برگشتم هیچکس به من تبریک نگفت. هر ۲۵ بازیکن تیم ملی آرژانتین توسط باشگاه‌هایشان تحسین شدند، ولی من نه.


ساعت ۷ صبح با بچه‌ها بیدار می‌شویم و صبحانه می‌خوریم. گاهی آنها را به مدرسه می‌برم و گاهی نه. صبحانه مثل بچه‌ها نان تست و شکلات صبحانه می‌خورم و بعد به باشگاه می‌روم چون ما زود شروع می‌کنیم. مثل همه تمرین می‌کنم و ساعت ۱ بعد از ظهر به خانه برمی‌گردم. بعد ناهار می‌خوریم و چرتی می‌زنیم. بعد تلویزیون نگاه می‌کنیم، فیلم، سریال یا هر برنامه‌ای.


آنها با فوتبال بزرگ شده‌اند و هر سه فوتبال را دوست دارند.


من دوستانی دارم که به آنها اعتماد کامل دارم. یکی از بهترین دوستانم پسرعموی آنتونلا است که او باعث آشنایی ما شد. در تیم ملی از نسل قبل من با ماسکرانو و پوچو لاوزی و آگوئرو خیلی رابطه نزدیکی دارم. آگوئرو یکی از صمیمی‌ترین دوستان من است که البته از وقتی به میامی آمده‌ام فقط یک بار دیدمش.


اینکه از فوتبال باشگاهی آرژانتین لذت ببرم ایده‌ای است که همیشه در ذهنم بوده. دوست دارم به باشگاهی برگردم که بچگی‌ام را در آن گذرانده‌ام.


اینطور شد دیگر. واقعیت این است که انتظارش را نداشتم. ولی معتقدم هیچ اتفاقی بی‌دلیل نمی‌افتد.


راستش را بخواهی دوستش دارم. ببین، بعد از فینال جام جهانی جوی که در فرانسه بود را می‌شد درک کرد. ما در کشوری بودیم که در فینال شکست‌شان داده بودیم و آنها ما را مقصر می‌دانستند. فکر می‌کردند به خاطر ما بوده که قهرمان جهان نشده‌اند.

منبع: خبر ورزشی