شهر خبر

انتقاد تند ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس از چمن آزادی

سیامک نعمتی معتقد است اگر تراکتور در شرایط فعلی خود برابر الشارجه قرار می‌گرفت، به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کرد.

انتقاد تند ستاره مغضوب یحیی در پرسپولیس از چمن آزادی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

سیامک نعمتی پس از پیروزی تراکتور مقابل هوادار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان زیادی به تراکتور اضافه شده‌اند و در ۲-۳بازی ابتدایی نسبت به یکدیگر شناخت زیادی نداشتند. نتایج سه بازی اخیر، بزرگی تیم را نشان می‌دهد که هم گل نخوردیم و هم توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. انشالله این امتیازات ادامه‌دار باشد.

: این وقفه‌های لیگ مقداری به ضرر ما بود ولی خدا را شکر اولین بازی را با سه امتیاز شروع کردیم و انشاالله در دو بازی آینده هم سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم بالای جدول حضور داشته باشیم.

اگر بازی با شارجه الان بود، مطمئن باشید به عنوان چهارمین سهمیه ایران به آسیا راه پیدا می‌کردیم. حسرت این را که در آسیا نیستیم، می‌خوریم. برای تمام نمایندگان‌مان در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و انشاالله بتوانند پرچم ایران را بالا ببرند.

او در پایان درباره چمن استادیوم آزادی عنوان کرد: چند سالی که در آزادی بازی می‌کردم، چنین زمین ندیده بودم و دیروز در تلویزیون دیدم که شرایط خوبی نداشت. امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند. چمن آزادی، چمنی است که تیم‌های بزرگ و تیم ملی کشورمان در آن بازی می‌کنند. فوتبال ما نیاز دارد که چمن‌های خوب زیادی داشته باشیم. امروز چمن دستگردی شرایط خوبی داشت.

منبع: ورزش 3