شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هشدار#یحیی#آمار#نگران#کننده#1402

هشدار به یحیی : آمار نگران کننده پرسپولیس در 1402

نیمی از سال 1402 با یک اتفاق عجیب برای پرسپولیس سپری شده است.

آمار نگران کننده پرسپولیس در 1402

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

تیم پرسپولیس سه شنبه شب در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که درنهایت، شاگردان یحیی گل محمدی بازی را با نتیجه 2 بر صفر به رونالدو و یارانش واگذار کردند تا پس از 192 روز متحمل اولین شکست خود بشوند.

آخرین شکست سرخ ها روز 20 اسفند 1401 در هفته بیست و سوم فصل گذشته درمقابل سپاهان رقم خورد. همچنین، آخرین باری که قرمزهای پایتخت 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند به هفته بیست و دوم فصل گذشته برمی گردد که موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد تراکتور بگذرند.

که ناهماهنگی بین دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی منجر به برخورد توپ به اسماعیلی فر و وارد شدن آن به دروازه پرسپولیس می گردد تا گل اول این بازی به نام دانیال اسماعیلی فری ثبت گرد که تا دقیقه 66 بهترین بازیکن پرسپولیس بود.

اما نکته عجیب و جالب درخصوص پرسپولیس این است که از 7 گلی که پرسپولیس در سال 1402 دریافت کرده 3 گل آن گل به خودی بوده است.

اما، محمدامین کاظمیان روی پرتاب اوت، توپ را بلند به سمت دروازه مس کرمان می فرستد که گولسیانی با ضربه سر توپ را به بیرون از محوطه جریمه و دقیقا جایی که بازیکن مس کرمان ایستاده است دفع می کند و بلافاصله بازیکن مس کرمان توپ را شوت می زند که در ادامه مسیر با برخورد به پای مرتضی پورعلی گنجی تغییر مسیر می دهد و وارد دروازه علیرضا بیرانوند می گردد.

و علی بیرانوند جهت دریافت پرتاب اوت از محوطه جریمه خارج می گردد و از علی نعمتی می خواهد که توپ را برای او ارسال کند اما علی نعمتی به اشتباه توپ را برای سروش رفیعی پرتاب می کند که سروش نیز بدون آگاهی از اینکه علیرضا بیراوند از دروازه خارج شده است توپ را با سر پایین به عقب پاس می دهد و درحالی که بیرانوند تمام تلاش خود را برای بازگشتن به دروازه و دفع توپ می کند، توپ وارد دروازه پرسپولیس می شود تا آنها به سختی بتوانند در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن ربیعی یک امتیاز بگیرند.

زمانی که النصر عربستان پس از حملات پیاپی و پس از یک- دو مارسلو بروزوویچ با کریستیانو رونالدو، موقعیت خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه به وجود آورد که پاس در عرض او را عبدالرحمن غریب زد و توپ در یک رفت و برگشت به پای علی نعمتی و در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و به تور دروازه چسبید.

پرسپولیس در حالی نیمی از سال را پشت سر گذاشته که سه گل به خودی زده در رقابت‌های مختلف داخلی و آسیایی زده و بدون شک اگر این روند در نیمه دوم سال و با بازی‌های فشرده‌تر در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان برای آنها دنبال شود، شاگردان گل محمدی دچار چالش جدی خواهند شد و شاید امتیازهای بیشتری از دست بدهند.

منبع: ورزش 3