شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#لیونل

شوک به اینترمیامی و آرژانتین: مسی مصدوم شد!

مصدومیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، در دیدار برابر تورنتو اف سی شوک بزرگی برای این تیم خواهد بود.

 شوک به اینترمیامی و آرژانتین: مسی مصدم شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

اینترمیامی شب گذشته در حالی برابر تورنتو اف سی به پیروزی رسید که مصدومیت مسی باعث شد او در دقیقه 37 زمین بازی را ترک کند تا زنگ خطر برای این تیم و تیم ملی آرژانتین به صدا در بیاید. 

این بازیکن پیش از این در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر بولیوی در انتخابی جام جهانی 2026 و بازی مقابل آتلانتا در لیگ فوتبال آمریکا هم به دلیل مصدومیت به میدان نرفته بود. 

گفته می‌شود او از ناحیه همسترینگ پای راستش دچار مصدومیتی شده که باعث می‌شود در هنگام حضور در زمین احساس درد بسیاری داشته باشد و نتواند تیمش را همراهی کند. 

 

این ستاره آرژانتینی شب گذشته هم مجبور به ترک زمین شد و جایش را به رابرت تیلور داد و این در حالی بود که جوردی آلبا هم چند دقیقه پیش از او و به دلیل مصدومیت تن به تعویض اجباری داده بود اما مسی تنها چند دقیقه روی نیمکت نشست و سپس به رختکن رفت و تصاویر نشان می‌داد که در راه رفتن هم احساس درد و مشکل دارد. 

تاتا مارتینو بین دو نیمه درباره شرایط این دو بازیکن گفت:« آنها مجبور شدند زمین بازی را ترک کنند. در چند روز آینده شرایط این دو بازیکن را بررسی خواهیم کرد.»

او پس از پایان این بازی هم در نشست خبری اضافه کرد:« آنها در بازی برابر آتلانتا آماده نبودند اما در تمرینات بعدی نشان دادند که شرایط خوبی دارند. ما حس کردیم که آماده بازی هستند. با هر دوی آنها صحبت کردم و فکر نمی‎‌کنم احساس دردی که داشتند اتفاقی جدید یا بزرگتر از چیزی که پیش از این تجربه کردند باشد. این خستگی بیش از حد است. فکر نکنم مصدومیت جدی ماهیچه‌ای رخ داده باشد.

باید چند روز به آنها زمان بدهیم تا شرایط مشخص شود. گزارش پزشکان را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم نظر آنها چیست. مشخصا آنها در بازی روز یکشنبه حضور نخواهند داشت اما ممکن است برای هفته بعد آماده باشند.»

مسی در چند هفته اخیر در دیدارهای متعددی برای اینترمیامی به میدان رفت. حالا نگرانی این تیم این است که ستاره‌اش نتواند در دیدار فینال جام یو اس اوپن برابر سنسیناتی آنها را همراهی کند. 

تیم ملی آرژانتین هم در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر باید دو بازی برابر پاراگوئته و پرو در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برگزار کند و غیبت او اصلا خبر خوبی برای آنها نیست.

منبع: ورزش 3