شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#اشتباه#ستاره#یحیی#کار#دست#داد

اشتباه ستاره یحیی کار دست پرسپولیس داد

برخلاف بازی قبل دو تیم، این بار ۱۰ نفره شدن تیم باعث شکست پرسپولیس مقابل النصر شد.

اشتباه ستاره یحیی کار دست پرسپولیس داد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

در سال های اخیر بارها پرسپولیس با ۱۰ نفر موفق شد مقابل حریفشان به برتری برسد. وقتی این موضوع چند بار تکرار شد، می گفتند پرسپولیس متخصص بازی با ۱۰ نفر است و وقتی یکی از بازیکنانش اخراج می شود، بهتر کار می کند. با این حال در بازی سه شنبه شب مقابل النصر این تخصص به کار پرسپولیس نیامد و اخراج میلاد سرلک نه تنها برنامه های یحیی گل محمدی را خراب کرد، بلکه باعث شد تا پرسپولیس توان ایستادگی مقابل ستار های النصر را نداشته باشد.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و طی سال های گذشته، مجموعا ۳ بار قبل از دیدار اخیر مقابل النصر اخراجی داده بود. در این بازی ها فقط یک شکست که در بازی رفت فینال سال ۲۰۱۸ مقابل کاشیما بود، برای پرسپولیس ثبت شد. در آن بازی سیامک نعمتی از زمین بازی اخراج شد. در آخرین تقابل پرسپولیس و النصر که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برگزار شد و در شرایطی که بازی به وقت اضافه کشیده بود، در دقیقه ۱۰۴ احسان پهلوان اخراج شد تا پرسپولیس دقایق پایانی پر زحمتی را پشت سر بگذارد.

این بازی سرانجام به ضربات پنالتی رسید و این پرسپولیس بود که موفق شد در ضربات پنالتی بر حریف غلبه کند.اما هیجان انگیزترین بازی که پرسپولیس با ۱۰ نفر به پیروزی رسید، مربوط به دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان در سال ۲۰۱۷ بود. تیم برانکو از دقیقه ۱۱ بازی با اخراج ناشیانه کامیابی نیا ۱۰ نفره شد. پرسپولیس که با یک گل از حریف پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد ولی تعویض های استثنایی برانکو در آن بازی، ورق را برگرداند و پرسپولیس موفق شد آن بازی را با نتیجه ۳ - ۱ ببرد و به نیمه نهایی برسد.

منبع: خبر ورزشی