شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#سود#نکونام#بازیکن#جوان#زیر#ذره#بین#نکونام!

بازیکن جوان تراکتور زیر ذره بین نکونام!

در جریان بازی هوادار – تراکتور که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید، جواد نکونام روی سکوها برخورد گرمی با امیر حسین حسین زاده داشت.

بازیکن تراکتور زیر ذره بین نکونام!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

امیر حسین حسین زاده برای این فصل یکی از خریدهای جدی جواد نکونام بود. سرمربی تیم استقلال برای در اختیار گرفتن این بازیکن چند باری با او تلفنی صحبت کرد اما در این کش و قوس امیر حسین حسین زاده به یکباره راهی تبریز شد و با تراکتور قرارداد بست. با این حال جواد نکونام که امروز برای تماشای دیدار هوادار – تراکتور راهی استادیوم پاس شد، برخورد گرمی با امیر حسین حسین زاده داشت.

سرمربی تیم استقلال از بازیکن تراکتور گله مند نیست. او حاضر به برتن کردن پیراهن آبی بود و دوست داشت به بازی خود در جمع آبی ها ادامه دهد اما با باشگاه شارلروآ قرارداد داشت و باشگاه استقلال نتوانست خواسته های مالی باشگاه بلژیکی را برآورده کند و در نهایت این تراکتور بود که به راحتی پول رضایتنامه امیر حسین حسین زاده را داد و او را بخدمت گرفت. از آنجایی که این بازیکن می خواست به طور قطعی بلژیک را ترک کرد و به ایران برگردد چاره ای نداشت که با تراکتور پای میز مذاکره بنشیند. جواد نکونام که در ریز این جریانات قرار دارد، امروز برخورد گرمی با امیر حسین حسین زاده داشت.  

منبع: خبر ورزشی