شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس
ترابی، امیری و شاید اسماعیلی‌فر

نگرانی در پرسپولیس به اوج می‌رسد / 2+1 ستاره یحیی در کلینیک

پرسپولیس در بازی مقابل النصر تلفات زیادی داشت و ستاره‌های پرسپولیس مصدوم شدند.

2+1 ستاره پرسپولیس در کلینیک: نگرانی به اوج می‌رسد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

 در شرایطی که کادرفنی پرسپولیس نگران وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند بودند، این گلر ملی پوش هر طور بود به بازی رسید و با واکنش‌هایش جلوی جشنواره گل النصر را گرفت‌ اما مصدوم جای دیگری یقه این تیم را گرفت.

با این حال بازی پرسپولیس النصر تنها به یک شکست و از دست دادن سه امتیاز خلاصه نمی‌شود و این تیم در چمن نامطلوب ورزشگاه آزادی و در روز پرفشارشان مقابل ستاره‌های تیم سعودی تلفات زیادی دادند.

ابتدای بازی مهدی ترابی با پیچ خوردگی مچ پا تعویض شد و در اواخر بازی نیز وحید امیری که چندی پیش در تیم ملی هم مصدوم شده بود به قدری وضعیتش وخیم شد که قادر به ادامه بازی نبود و پرسپولیس به دلیل نداشتن تعویض و اخراج سرلک ده نفره شد.

همچنین دانیال اسماعیلی‌فر نیز که روز کابوس‌باری پشت سر گذاشت و یک گل به خودی هم به نامش ثبت شد در کورس آخر بازی دچار کشیدگی عضله شد و به سختی بازی را به پایان رساند.

طبق خبرهای اختصاصی که به خبرنگار ما رسیده، مهدی ترابی و وحید امیری دو هفته از میادین دور خواهند بود و دانیال اسماعیلی‌فر نیز وضعیتش درحال بررسی توسط پزشکان است.

همچنین این تیم باتوجه به فشاری که روی بیرانوند برای رسیدن به این بازی حساس وجود داشت باید برای او ریکاوری مناسبی در نظر بگیرد تا آسیب دیدگی‌اش تشدید نشود.

نکته مهم دیگر اینکه رضا عنایتی برای رقابت‌های هانگژو روی محمد عمری و یاسین سلمانی و البته مهدی احمدی حساب کرده بود و باید دید در نهایت تکلیف حضور آنها در تیم ملی امید چه می‌شود. در صورت حضور آنها در هانگژو بازی هفته ششم آنها در روز چهارم مهر لغو خواهد شد.

سرخ‌ها یازدهم مهرماه باید به مصاف الدحیل قطر بروند. باید دید طی روزهای آینده یحیی می‌تواند اسکواد کاملی برای لیگ قهرمانان در اختیار داشته باشد یا خیر‌. نکته مهم دیگر اینکه میلاد سرلک نیز در بازی الدحیل محروم و غایب خواهد بود.

منبع: ورزش 3