شهر خبر

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دشمن در فضای مجازی احساس قدرت می‌کند و ما کم‌کاری کردیم

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ما در فضای مجازی کم‌کاری کردیم و امروز می دانیم که ۱۰ سال از تاکیدات و پیش بینی های مقام معظم رهبری عقب هستیم.

دشمن در فضای مجازی احساس قدرت می‌کند و ما کم‌کاری کردیم
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۱۹:۴۵:۰۲
اعتمادآنلاین |

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، باعث شده است که مقتدرتر و منسجم تر شویم و در واقع دشمن بزرگ موجب اقتدار ما شده است و ترسی از او نداریم.

به گزارش ایسنا، سردار محسن کریمی در در آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز گفت: امروز جبهه حق با همه توان با جبهه باطل و دشمن در حال مقابله است. دشمن با همه تجارب خود قوی تر و منسجم تر و با همه ظرفیت به میدان آمده است.

او افزود: همه اقدامات ۴۴ ساله گذشته علیه کشور را به صورت یک جا به میدان آورده است و اگر اقدام نظامی نمی کند، به این دلیل است که توان و جرات انجام آن را ندارد و گرنه همزمان با عملیات ترکیبی جنگ نظامی را اجرا می کرد، اما کم آورده است.

کریمی با بیان اینکه دشمن تنها در فضای مجازی احساس قدرت می کند، گفت: این اشکال به دلیل کم کاری ماست. هر اقدامی که دشمن علیه ما انجام داده، باعث شده است که مقتدرتر و منسجم تر شویم و در واقع دشمن بزرگ موجب اقتدار ما شده است و ترسی از او نداریم اما اگر امروز می تواند در فضای مجازی طرح ریزی کند به دلیل کم کاری ماست. اگر در این فضا جانانه عملیات کرده بودیم، امروز این فضا در دست دشمن نبود.

وی بیان کرد: در جنگ ترکیبی دشمن، رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را دستور دادند و پیش بینی لازم را در این رابطه داشتند. امروز می دانیم که ۱۰ سال از تاکیدات و پیش بینی های مقام معظم رهبری عقب هستیم. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن جنگی را آغاز کرده است که همه داشته آن فضای مجازی است، افزود: عملیات روانی، جنگ رسانه ای، جنگ شناختی و ... را برای به اشتباه انداختن افراد به کار گرفته است و جنگ احزاب را به راه انداخته و همه داشته های خود را پای کار آورده است.

کریمی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی سطح استراتژیک خود را گذرانده و قدرت ماندگاری پیدا کرده است و در همه معادلات به حساب می آید. در سال گذشته دشمن تلاش کرد که انقلاب اسلامی را در سه جبهه بین المللی، منطقه ای و داخلی درگیر کند، این درگیری منطقه ای و داخلی را از لبنان و سوریه آغاز کرد و به عراق گسترش داد و در نهایت ناامنی را در درون کشور کلید زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موفق شد که جبهه مقاومت(عراق، سوریه و لبنان) و در درون، دشمن را شکست دهد، گفت: امسال نیز همین رویه مجددا از دو ماه اخیر کلید خورد، اخباری از بی ثباتی در جبهه مقاومت و در سوریه به گوش رسید و به دنبال ایجاد ناامنی در عراق بودند. 

وی اضافه کرد: امروز ناهنجاری هایی را در کف جامعه شاهد هستیم و برخی از نوامیس ما تحت تاثیر القائات غلط دشمن قرار گرفته اند. 

کریمی تصریح کرد: بانوان عفیفه ما وقت خیابان گردی ندارند بلکه به دنبال زندگی و پرورش فرزندان و علم و درس و کار هستند، اما در جامعه بخش کوچکی را شاهدیم که از نظر فکری تحت تاثیر دشمن قرار گرفته اند که با جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر و در صحنه بودن نیروهای انقلابی و دلسوز شاهد برچیده شدن این ناهنجاری ها خواهیم بود.