شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

عکس اولین بانو پزشک در بازی النصر و پرسپولیس

برای اولین بار در فوتبال ایران یک افسر پزشکی خانم در بازی پرسپولیس و النصر کنار زمین قرار گرفت.

تصویری از اولین حضور پزشک خانم در بازی پرسپولیس و النصر

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

روز گذشته در هیاهو و حواشی بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق خوب و جالب رخ داد. اتفاقی که برای اولین بار بود در برگزاری یک مسابقه فوتبال در ایران رخ داد.

دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک به درخواست فدراسیون فوتبال به عنوان افسر پزشکی بازی کنار زمین حضور پیدا کرد تا عملکرد بیماربران حاضر در کنار چمن را بررسی کند.

هراتیان که از پزشکان زیر مجموعه فیفا است و در کشورهای مختلف به دعوت فیفا و ای اف سی برای آموزش زیر ساخت های پزشکی دعوت می شود این بار در کشور خودمان توانست در کنار زمین حضور داشته باشد.

هراتیان در این زمینه گفت: با توجه به اینکه من در کشورهای مختلفی برای آموزش می روم این بار خود فدراسیون خواست تا از ظرفیت فردی مثل من استفاده کند و برای اولین بار در فوتبال ایران من به عنوان یک خانم در کنار زمین قرار گرفتم تا وضعیت عملکردی بیماربرها را بررسی کنم.

وی افزود: برای بازی نساجی و الهلال هم در کنار زمین خواهم بود و اگر مشکلی پیش نیاید طی نامه ای که به مسئول سازمان لیگ خواهم نوشت در خواست دارم در بازی های لیگ برتر خودمان هم این اتفاق رخ دهد. ما پزشکانی داریم که توانایی انجام این کار را دارند و چه بهتر که استفاده از ظرفیت آنها محدود به کشورهای خارجی نباشد و در داخل هم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

تصویری از اولین حضور پزشک خانم در بازی پرسپولیس و النصر

 

منبع: خبر ورزشی