شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#رونالدو#لژیونر

ذوق ستاره سابق استقلال با این حرکت رونالدو!

مهدی قائدی لژیونر اتحاد کلباء با انتشار یک استوری به دیدار جالب رونالدو و هوادار پر و پا قرص اش فاطمه حمامی واکنش خاصی نشان داده است.

ذوق ستاره سابق استقلال با این حرکت رونالدو!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

فاطمه حمامی دختر هوادار پر و پا قرص رونالدو که همواره آرزوی دیدار این ستاره فوتبال را داشت بالاخره امروز توانست بازیکن محبوب اش را ملاقات کند.

این دختر پرسپولیسی که بارها اعلام کرده بود آرزو دارد فوق ستاره پرتغالی جهان فوتبال را از نزدیک ببیند امروز در دیداری خاص راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد.

البته او در این دیدار هیجان انگیز تابلوهای ارزشمندی را که ماهرانه از چهره رونالدو نقاشی کرده بود به وی هدیه داد. همین امر سبب شده که حالا اغلب چهره های مشهور فوتبال کشور با انتشار پیام هایی در فضای مجازی به این اتفاق جذاب واکنش نشان دهند و از رونالدو تقدیر کنند.

در همین راستا حالا مهدی قائدی ستاره قدیمی آبی پوشان با باز نشر پست اینستاگرامی باشگاه النصر درباره دیدار این دختر خاص و رونالدو به این موضوع ابراز احساسات کرده است.

ذوق ستاره سابق استقلال با این حرکت رونالدو!

عاشقانه معنادار و آسمانی ستاره معصومی برای مهدی قائدی

در سال‌های اخیر مهدی قائدی ستاره فصل پیش استقلال و همسرش ستاره معصومی به یکی از خبرساز ترین زوج‌های ورزشی شبکه های اجتماعی بدل شده اند.

البته ازدواج پر سر و صدای این مهاجم بوشهری در ۲۱ سالگی و اختلاف سنی ۷ ساله‌اش با همسرش باعث شده که از سال ۹۸ تاکنون همواره در مرکز توجه کاربران و حواشی گوناگونی قرار بگیرد.

با این حال رفتارهای احساسی این زوج مشهور در فضای مجازی نشان می‌دهد که برخلاف اخبار متناقض برخی رسانه‌ها بین آنها روابط عاشقانه محکمی پابرجا است.

در همین‌ راستا ساعاتی پیش همسر اینفلوئنسر ستاره لیگ امارات با انتشار یک استوری عاشقانه در صفحه شخصی‌اش قائدی را به طور ویژه مورد خطاب قرار داده است.

ستاره معصومی که مدتی‌ است از حواشی فاصله گرفته با القاب خاصی خطاب به مهدی قائدی نوشته است: «ماه آسـمونم»

منبع: خبر انلاین