شهر خبر

محدودیت‌های ترافیکی آخرین هفته تابستان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی آخرین هفته تابستان اعلام شد

ایرنا نوشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه تا دوشنبه سوم مهر برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه سوم از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان – مشهد محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

همچنین تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد. همچنین تردد کلیه تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه یکن و دوم مهرماه از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ و ۳۱ از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع می باشد.

تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه در محور محور آستارا – اردبیل وبالعکس ممنوع می باشد.

تردد تمامی کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه در محور محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس ممنوع می باشد.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

۴۷۲۳۶