شهر خبر

احتمال محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی ! / مشکل کیست؟

شاید استقلال در مهلت نقل و انتقالات بعدی دچار مشکل جدی شود.

احتمال محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

استقلال از همین حالا برای یارگیری در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر تدارک وسیعی دیده و جواد نکونام می‌خواهد در آن مقطع دو بازیکن خارجی به خدمت بگیرد ولی بعید نیست در این رابطه به مشکل بر بخورد.

بر اساس قانونی که از سه سال قبل اجرایی شده، بلافاصله پس از قطعی شدن حکم محکومیت یک باشگاه توسط دادگاه تجدید نظر فیفا یا دادگاه عالی ورزش پنجره نقل و انتقالاتی آن باشگاه بسته می‌شود و تا وقتی تسویه حساب صورت نگیرد، خبری از باز شدن نخواهد بود به همین خاطر حالا استقلال این دغدغه بزرگ را دارد که کمیته استیناف فیفا حکم تجدید نظر ریکاردو ساپینتو را هم به نفع او صادر کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، به واسطه شکایت سرمربی سابق استقلال این باشگاه به صورت اتوماتیک از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی محروم خواهد شد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در رابطه با شکایت سرمربی پرتغالی به خبرورزشی گفت: ما برای  ساپینتو لایحه دفاعیه آماده کرده‌ایم و واحد حقوقی باشگاه به طور جدی مسئله را دنبال می‌کند. فعلاً هیچ اتفاق جدیدی در این رابطه رخ نداده و منتظریم تا ببینیم فیفا چه تصمیمی می‌گیرد ولی بدون شک از مهلت یارگیری زمستانی به همین راحتی عبور نخواهیم کرد و نمی‌گذاریم استقلال زمستان را با پنجره بسته آغاز کند.

منبع: خبر ورزشی