شهر خبر

ادعای عجیب  یورگن کلوپ درباره پپ گواردیولا

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در اظهار نظری گفت که پپ گواردیولا همه چیز را می‌برد و بنابراین عجیب نیست که تا مدت‌ها سرمربی منچسترسیتی باقی بماند.

کلوپ: عجیب نیست پپ سال‌ها مربی سیتی باشد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

 یورگن کلوپ و پپ گواردیولا با فاصله زمانی نسبتا نزدیکی به دو تیم بزرگ یک دهه گذشته لیگ برتر یعنی لیورپول و منچستر سیتی ( کلوپ در ۲۰۱۵ و گواردیولا در ۲۰۱۶) پیوستند و از آن زمان تاکنون، هر دو به موفقیت‌های زیادی هم در لیگ برتر و هم چمپیونزلیگ دست پیدا کردند. اخیرا هر دو هم با قراردادهایی جدید برای دو سال دیگر در سمت‌هایشان ابقا شدند. 

” هرگز فکر نمی کردم یکی از مربیان بزرگ بشوم، بنابراین خیلی به آن فکر نمی‌کنم. من فقط سه باشگاه داشتم و هر باشگاه داستان متفاوتی داشته است. چیزی که همه می‌خواهند ببینند- مدیران عامل، روسای باشگاه- این است که تیم آنها در دست مربی خوبی است، پیشرفت می‌کند و نتیجه می‌گیرد. من اغلب مواقع در ارائه این موارد موفق بوده‌ام و بنابراین در تیم‌هایم تمایل به همکاری با من وجود دارد، برای  پپ راحت تر هم هست، زیرا او همه چیز را می برد، پس او را از دست نمی‌دهند.”

یورگن کلوپ تا سال ۲۰۲۶ با لیورپول قرار داد دارد و اگر تا آن زمان در تیم بماند، تجربه بیش از یک دهه مربیگری در لیورپول را خواهد داشت. اما او این روزها به عنوان یکی از گزینه‌های تیم ملی فوتبال آلمان مطرح شده است که در پی اخراج هانسی فلیک به دنبال یک سرمربی موفق برای آینده می‌گردد و به نظر می‌رسد گزینه اصلی آنها برای این سمت، کلوپ خواهد بود.

منبع: ورزش 3