شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#کاهش قیمت

روند کاهش قیمت این خودروها کمرنگ شد

روند کاهش قیمت این خودروها کمرنگ شد

اقتصادنیوز: کاهش قیمت در میان سایپایی‌ها کند شد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ بیشتر محصولات سایپا در بازار ثبات قیمت داشتند.

روز گذشته و با اعلام اخبار سیاسی بازار خودرو شکل کاهشی به خود گرفت و سایپایی‌ها هم از این امر مستثنی نبودند، اما امروز روند کاهش قیمت در این بازار کمرنگ شد، بطوریکه تنها دو خودرو «شاهین» و «کوییک معمولی» در بازار به کاهش قیمت ادامه دادند.

روز گذشته فعالان بازار خودرو اعلام کردند که چندان به تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار امیدوار نیستند، پیش‌بینی که برای بازار سایپایی‌ها درست از آب در آمد. فعالان بازار خودرو معتقدند در حال حاضر بازار خودرو در انتظار ورود خودروهای واردتی است و ظاهرا ورود این خودروها می‌تواند قیمت خودرو را تثبت کند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» کاهشی ۷ میلیونی در بازار داشت و افت قیمت «کوییک معمولی» هم در بازار به ۴ میلیون رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» در بازار ۵۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت ۸ میلیونی داشت.

از سوی دیگر براساس رصد بازار خانواده کوییک هم با افت ۲ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند، در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار امروز ۳۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومانی شد.

ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوقدار» در بازار افتی ۲ میلیونی داشت و ۳۳۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۳۸ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۳ میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۳ میلیونی را تجربه کرد.

اقتصاد سایپا 28