شهر خبر

هشدار ! مقابل سرخپوشان فقط پیروزی می‌خواهیم!

سرژ گنابری در مصاحبه قبل از بازی بایرن مونیخ با منچستریونایتد تاکید کرد که تیمش قصد دست کم گرفتن حریف را ندارد.

مقابل منچستریونایتد فقط پیروزی می‌خواهیم!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

 فردا شب دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد در چهارچوب مسابقات گروه A چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو باشگاه با شرایط متفاوتی به این بازی رسید‌ه‌اند و منچستر یونایتد بعد از یک شکست خانگی و حواشی زیاد برای این دیدار به آلمان آمده است و بایرن مونیخ علاوه بر برخورداری از امتیاز میزبانی، تیمی آرام و یکدست دارد و فصل را در بوندسلیگا مطلوب آغاز کرده است. سرژ گنابری اما در مصاحبه قبل از این بازی  در مورد شرایط این مسابقه و تیم منچستر صحبت و تاکید کرد که بایرن قصد ندارد این تیم انگلیسی را دست کم بگیرد:” ما چیزی به جز سه امتیاز را نمی‌خواهیم، این واقعیت که در اولین بازی با تیمی که روی کاغذ، شانس دوم صعود بعد از ماست، در خانه رو به رو می‌شویم، برای ما یک مزیت محسوب می‌شود. ما چند سال است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خوب شروع کرده ایم و امسال هم باید اینگونه باشد.

منچستریونایتد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارند، در خط حمله هم سریع هستند، هافبک‌های دارند که در سطح لیگ برتر بسیار باتجربه‌اند. نمی‌توانیم به خاطر شرایطی که دارند آنها را دست کم بگیریم و این کار را نخواهیم کرد. برای بردن آنها باید بهترین نسخه خودمان را ارائه کنیم.”

او در مورد رویارویی قبلیش با منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۳ هم توضیحاتی داد:” خاطرات خوبی دارم، آن زمان فقط ۱۸ سال داشتم و در ورزشگاه اولدترافورد و در برابر ستاره های یونایتد بازی کردم که احساس بی‌نظیری بود، در دقایق پایانی بازی، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم و هنوز هم بین آن همه خاطره و لحظات مختلف، دوئلی که با رایان گیگز داشتم برایم پر رنگ‌تر است.”

منبع: ورزش 3