شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استقلالی#لیگ برتر#طعنه#سنگین#تعطیلی#های

طعنه سنگین یک استقلالی به تعطیلی های لیگ

سرمربی هوادار تهران از شرایط برنامه‌ریزی لیگ برتر گلایه دارد و معتقد است این موضوع به روند تیمش لطمه می‌زند.

فکری: انقدر تعطیلی داریم نمی‌دانم تیمم چطور است!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

محمود فکری، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتور تبریز حاضر شد و در کنفرانسی مفصل تقریبا در مورد همه مسائل این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد و از تعطیلی‌های مکرر لیگ و تعویق بازی‌شان با استقلال گلایه کرد.

 


نمی‌دانم برای بازی فردا وضعیت تیم ما به چه شکلی است. اولین تیم بودیم که تمرینات را با برنامه شروع کردیم، اما لیگ برتر با تاخیر ۱۰ روزه و یک هفته‌ای انجام شد، بعد بازی اصفهان هم یک روز زودتر انجام شد. بعد از ۴ هفته لیگ تعطیل شد و بی برنامگی به تیم ضربه زد. این اتفاقات کار ما را خراب کرد.

 


ما روی یک برنامه کارمان را انجام دادیم. مدیر باشگاه سرمربی را انتخاب کرد و من هم برنامه‌ام را دادم ولی تاریخ شروع بازی‌ها تغییر کرد. این عقب افتادن و جلو افتادن‌ها کار را سخت می‌کند. بعد از 4 مسابقه در شرایط بازی قرار گرفتیم ولی لیگ تعطیل شد و هرچقدر هم از سرپرست تیم برای شروع لیگ می‌پرسیدیم خبر نداشت و تاریخ حدودی را به ما می‌گفت و ما هم روی همان تاریخ حدودی استراحتی به بازیکنان دادیم و بعد یکباره زمان بازی‌ها را 28 و 29 شهریور اعلام کردند. با توجه  به اینکه فکر می‌کردیم بازی‌ها 7 و 8 مهر ماه آغاز می‌شود استراحت به بازیکنان داده بودیم. فردا با تراکتور بازی داریم و بعد مسابقه هفته آینده ما با استقلال لغو شده است این مساله روی روند کیفیت تیم و آسیب‌پذیری بازیکنان و خستگی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

 


خواهش می‌کنم برنامه‌ریزی بهتری انجام شود تا تیم‌ها کمتر آسیب بینند. تیم امید از مسابقات حذف می‌شود، همه تقصیرها را گردن سرمربی و عوامل دیگر می‌اندازیم ولی اگر لیگ برنامه‌ریزی بهتر و درستی داشته باشد بازیکن‌ها رشد می‌کنند و توقع از بازیکنان در زمین پیاده می‌شود و کیفیت بازی‌ها و فوتبال‌مان افزوده می‌شود و همه از آن فوتبال و زندگی لذت می‌بریم.

 

 


فردا بازی داریم اما نمی دانیم شرایط وضعیت بدنی بازیکنان چگونه است چون بازیکنان مان استراحت داده بویم این وسط هم یک بازی تدارکاتی انجام دادیم. تراکتور هم تیمی مردمی و خوب است. در  دو بازی اول فصل نتیجه نگرفته است اما بعد دو برد آورد که نشان داد می‌تواند مدعی باشد. بازی سختی با این تیم داریم امیدوارم بازیکنان ما در شرایط خوب خودشان باشند و تمام تلاش شان را انجام بدهند و انشالله بتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم و نیم نگاهی به سه امتیاز بازی هم داریم تا خودمان را در موقعیت جدول بهتر کنیم.

 


الان تمام هم وغم ما شده اینکه مثلا کشتی گیری قهرمان می شود یا می بازد و داور دست کشتی گیر را بالا نیاورد و نشان ندهد! در حالیکه دنیا الان خیلی جلو می رود باید برنامه ریزی مان درست باشد. اگر بتوانیم فضایی به وجود بیاوریم برای فوتبال حرفه ای و پیشرفت، من مربی هم می‌توانم برنامه ریزی کنم برای این مسابقات، نمی دانیم در چه شرایطی بازی می‌کنیم  ما برای این مسابقات برنامه داریم و خودمان را برای این بازی ها آماده می‌کنیم مطمئنا بازیکنان ما انگیزه بهتری مقابل تیم های بزرگ دارند و آمادگی خود را بهتر حفظ می کنند تا بهتر نتیجه بگیریم و اگر بازی را ببازیم شاید فضایی را به وجود بیاوریم که در بازی بعدی امتیاز بگیریم و بازی بعدی را ببریم. ما برای قهرمانی بسته نشدیم و برای اینکه میانه جدول را برای خودمان بگیریم کافی است. در این چند بازی سخت می توانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و امتیاز لازم را بگیریم به شرطی که برنامه کلی داشته باشیم و فوتبال مان را به سمت حرفه ای شدن پیش ببریم.

منبع: ورزش 3