شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به یحیی درباره النصر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به تحلیل شرایط این تیم پیش از بازی با حریف عربستانی پرداخت.

پیشکسوت پرسپولیس: نباید گفت تنها با رونالدو، النصر عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

بهروز سلطانی در مورد بازی امروز پرسپولیس مقابل النصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: هدف من تنها انتقاد سازنده است. به نظرم احتمال باخت پرسپولیس مقابل النصر کم است. نمی‌توان انتظار داشت با وجود تنها شخص رونالدو، النصر عملکرد خیلی خوبی داشته باشد چرا که پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: مسئولیت تیم دست سرمربی است و او بازیکنان اصلی تیم را مشخص می‌کند. با اینحال انتخاب نبیل باهویی برای تیم توسط سرمربی صورت نگرفته به همین دلیل است که شاهد حضورش نخواهیم بود. باید این موضوع را در نظر داشت که صرف نظر از بازیکن و سابقه او، برای دستیابی به نتیجه رضایت‌بخش باید تمرین هدفمند وجود داشته باشد. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم؛ حضور رونالدو در بازی امشب است که روحیه اعضای تیم را تضعیف می‌کند. این موضوع در کنار اینکه تیم تماشاگری برای تشویق نخواهد داشت، باعث می‌شود شرایط برای بازیکنان کمی سخت باشد.  

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات فوتبال ما، مدیران باشگاه‌ها هستند. مردم ما عاشقانه این فوتبال را دوست دارند اما متاسفانه ما هموار شاهد عملکرد بد و بی مسئولیتی مدیران هستیم. برای مثال وضعیت دروازه‌بان ما در این بازی نامشخص است. بیرانوند اعلام کرده به دلیل ضعف جسمانی در ناحیه کشاله ران توانایی بازی کردن را ندارد که این مساله لطمه بزرگی به هواداران وارد کرده است.

 

منبع: فارس