شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#آتش#جدید#تنها#نکته#مثبت#مقابل#النصر!

تنها نکته مثبت خط آتش پرسپولیس مقابل النصر!

وضعیت مهاجم جدید مراکشی سوئدی پرسپولیس.

تنها نکته مثبت و امیدوارکننده مهاجم جدید پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

تیم فوتبال پرسپولیس در ساعات پایانی فرصت ویرایش فهرست آسیایی خود توانستند مهاجم مراکشی سوئدی را به خدمت بگیرند تا بلکه این بازیکن بتواند باری از روی دوش خط حمله گل نزن پرسپولیس بردارند.

سرخپوشان در شرایطی این بازیکن را به خدمت گرفتند که از تابستان تا کنون بیش از ۵۰ بازیکن توسط کادرفنی پرسپولیس مورد توجه قرار گرفتند و حتی فیلیپه کایسدو ستاره سابق لاتزیو و اینتر هم در آستانه عقد قرارداد هم رفت اما این توافق در روز پایانی نقل و انتقالات وتو شد تا باشگاه تنها طی چند ساعت جذب باهویی را نهایی کند.

آنطور هم که از شواهد و قرائن پیداست جذب این بازیکن بدون نظر کادرفنی بوده و یحیی گل‌محمدی او را نمی خواست هر چند هنوز اظهار نظر رسمی در این باره صورت نگرفته است.

آمار گلزنی، استایل بدنی و سبک بازی او به نحوی است که باهویی را به گزینه کاملا متفاوتی نسبت به سایر مهاجمانی که یحیی مد نظر داشت، تبدیل کرده است. شایط بدنی باهویی به نحوی است که نمی توان روی کارایی که یحیی گل‌محمدی از یک مهاجم انتظار دارد، حساب کرد.

یکی از معظلات پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی مصدومیت بوده است. برای مثال شیخ دیاباته که بیشتر دوران حضورش در پرسپولیس به کلینیک رفت تا به تمرین بیاید.

با این حال باهویی در چند وقت اخیر دچار مصدومیت نشده و از این نظر شرایط خوبی دارد و شاید تنها نکته مثبت او این موضوع بوده است.

منبع: خبر ورزشی