شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#دولت#فوری#احمدی نژاد#رئیس جمهور

واکنش فوری محمود احمدی نژاد به تحریم شدنش از سوی دولت آمریکا

واکنش فوری محمود احمدی نژاد به تحریم شدنش از سوی دولت آمریکا

کانال دولت بهار، منتسب به محمود احمدی نژاد اعلام کرد که به‌زودی بیانیه ای درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال خبری دولت بهار نوشت که «در پی انتشار بیانیه آقای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دایر بر انتساب یک اتهام ناصواب و غیراخلاقی به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در دولت های نهم و دهم، دفتر ایشان به زودی در این زمینه اطلاعیه ای را منتشر خواهد کرد.»

جو بایدن روز گذشته (۲۷ شهریورماه) همزمان با تبادل زندانی بین ایران و آمریکا گفته بود: همزمان با اینکه بازگشت آمریکایی‌ها به وطن را جشن می‌گیریم، کسانی که بازنگشته‌اند را نیز به خاطر داریم. من از ایران می‌خواهم که توضیحات کاملی در رابطه با آنچه که برای باب لوینسون رخ داده، ارائه دهد. خانواده لوینسون نیازمند پاسخ است.

امروز ما محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین و همچنین وزارت اطلاعات ایران را مطابق با قانون لوینسیون به دلیل دخالت‌های‌شان در دستگیری‌های غیرقانونی تحریم می‌کنیم. ما از بازگشت شهروندان‌مان استقبال می‌کنیم و بار دیگر تهدید جدی سفر به ایران را به تمامی آمریکایی‌ها یادآور می‌شویم. دارندگان پاسپورت آمریکایی نباید به آنجا سفر کنند.

۲۷۲۷