شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#مصاف#ترکیب#دیدار#آسیایی#مبهم‌تر#همیشه

ترکیب سپاهان در دیدار آسیایی : مبهم‌تر از همیشه

تمام فکر و ذکر مورایس پیش از مصاف با نیروی هوایی این بوده که حق استفاده از کدام بازیکنانش را دارد و کدامشان را ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان, مبهم‌تر از همیشه

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

سپاهان در شرایطی به دیدار نیروی هوایی عراق رسید که همه چیز در اردوی این تیم تحت تاثیر حکم کمیته انضباطی قرار داشت و حواشی این تیم خبر اول رسانه‌های ورزشی ایران هم بود.

با حکم کمیته انضباطی سپاهان حق استفاده از ۶ بازیکن خود که رضا اسدی، رضا شکاری، احسان پهلوان، کاوه رضایی، پیام نیازمند و هادی محمدی هستند را ندارد و بنابراین اگر فدراسیون مجوز استفاده از این بازیکنان را تا پیش از سوت آغاز بازی نیروی هوایی در چهارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صادر نکند، معلوم نیست مورایس چه استراتژی برای آرایش ۱۱ بازیکن اصلی خود خواهد داشت.

با این وصف پیام نیازمند در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و نیلسون جونیور در کنار محمد دانشگر دو عضو قلب خط دفاعی تیم خواهند بود. رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم دو مدافع چپ و راست تیم خواهند بود.

در خط میانی محمد کریمی به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد تا در کنار حسین نژاد که روزهای خوبی را در غیبت کاپیتان سپاهان پشت سر گذاشت در ترکیب اصلی قرار بگیرد و نفر بعدی خط میانی یه نفره سپاهان هم فرشاد احمدزاده خواهد بود.

در خط هجومی هم انتظار می‌رود رضا اسدی به عنوان وینگر راست، رضا شکاری به عنوان وینگر چپ و در نهایت شهریار مغانلو به عنوان مهاجم هدف مورد استفاده قرار بگیرند.





در واقع در این صورت به جای رضا اسدی، رضا شکاری و پیام نیازمند که به صورت طبیعی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت، چهره‌هایی مثل نیما میرزازاد، ارشیا سرشوق، علی احمدی و حتی دیگر جوانان سپاهان فرصت بازی به دست می‌آورند.
در نهایت باید منتظر گذر زمان ماند و دید که شرایط این مسابقه که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل برگزار می‌شود به چه شکلی پیش خواهد رفت.

منبع: ورزش 3