شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

کری یحیی گل محمدی برای النصر و رونالدو !

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک هدفمان کسب سه امتیاز برابر تیم النصر است.

گل محمدی: هدفمان کسب ۳ امتیاز برابر تیم النصر است/ تنها نباید رونالدو را مهار کنیم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال النصر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: غیبت تماشاگران  باعث تاسف است. خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران برگزار می شد. جای آن‌ها واقعا خالی است. این استادیوم می‌توانست شاهد حضور ده‌ها هزار هواداران خوبمان باشد تا با کمک آن‌ها بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم و انگیزه بهتری داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

با همین شرایط ۲ بار به فینال رفتیم

او افزود: فردا اولین بازی گروهی ما در جام باشگاه‌های آسیا است و باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم النصر را هم همه می‌شناسیم؛ تیم باکیفیتی که با توجه به حضور بازیکنان بزرگ امکانات و شرایط خوبی دارند، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا هستند. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده که مرد روز‌های سخت است و در روز‌های سخت نتایج خوبی می‌گیرد. حضور پرسپولیس در ۲ فینال آسیا نشان‌دهنده این موضوع است و با وجود شرایط و امکاناتی که برای ما معدود است، توانستیم عملکرد خوبی در بازی‌ها داشته باشیم.

هدف ما کسب سه امتیاز است

گل محمدی تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد، باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم تا بتوانیم به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم و اجازه ندهیم که حریف به فضا‌ها دست پیدا کند. آماده این بازی هستیم و همه بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب از طرف دو تیم باشیم. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. به بازیکنان گفتم اگر می‌خواهیم از گروه بالا بیاییم، باید عملکرد خوبی در بازیکنان خانگی داشته باشیم و بدون شک هدفمان کسب سه امتیاز است و باید با تمرکز کامل و انرژی خوب بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

گل‌محمدی درباره تقابل خودش با رونالدو و برنامه مهار این بازیکن اظهار کرد: خوشحالیم رونالدو که بازیکن افسانه‌ای است به ایران آمده است. مهار او سخت است، اما فقط رونالدو نیست آن‌ها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بازیکنان گفتم که باید خوب دفاع کنیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بازیکنان انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مرد روز‌های سخت هستیم

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: از آن طرف پرسپولیس هم نشان داده مرد روز‌های سخت است و در شرایط سخت همیشه نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازی فردا برای ما خوب باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند از لحظات به خوبی استفاده کند.

حضور ستارگان النصر باعث ایجاد انگیزه ما می‌شود

سرمربی پرسپولیس درمورد حواشی مخرب یا مثبت ورود النصر و هجوم هواداران به هتل محل اقامت این تیم گفت: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بازیکنان کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آن‌ها به آسیا آمده و اکنون در ایران بازی‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم. این اتفاق کار ارزشمندی است. برخی بازیکنان ما نیز با این چهره‌ها بازی کرده‌اند و می‌دانند باید خیلی انگیزه داشته باشند. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.

امیدوارم زمین چمن شرایط خوبی داشته باشد

سرمربی پرسپولیس درمورد شرایط نامناسب زمین ورزشگاه آزادی، توضیح داد: هنوز چمن را ندیده‌ام، اما فکر می‌کنم در ۳_۲ هفته اخیر کار‌های خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است. هنوز شرایط زمین را ندیده ام، اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان