شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی#دفاع#جانانه#نماینده#همسر#تریبون#مجلس!

دفاع جانانه یک نماینده از همسر رئیسی از تریبون مجلس!

نماینده ملکان گفت: اینجا خطابم به مستکبران جهان به ویژه آمریکای جهان خوار آن جمله مشهور و تحقیرآمیز بانوی بزرگ ایرانی است که فرمود عمر درختان دانشگاه من بیشتر از عمر آمریکا است که این دلنشین ترین جمله در پیش خانواده های ایرانی است.

دفاع جانانه یک نماینده از همسر رئیسی از تریبون مجلس!
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

سیدعلی موسوی نماینده ملکان، در نشست علنی امروز (دوشنبه، 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه ها و صلاحیت کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مخالفت با برنامه های وی در ابتدا در تذکری به وزیر نیرو، گفت: به آقای اتابک جعفری رئیس آبفای ایران بفرمایید در دفتر ایشان به نمایندگان محترم توهین می شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجا جا دارد درود بر ملت بزرگ ایران بفرستم که تو دهنی محکمی به رهبران فراخوان اغتشاش و شورش زدند و درود و سلام بر دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان نجیب ایران اسلامی باد.

وی افزود: اما اینجا خطابم به مستکبران جهان به ویژه آمریکای جهان خوار آن جمله مشهور و تحقیرآمیز بانوی بزرگ ایرانی است که فرمود عمر درختان دانشگاه من بیشتر از عمر آمریکا است که این دلنشین ترین جمله در پیش خانواده های ایرانی است.