شهر خبر

نماینده مجلس خبر ایرنا را تکذیب کرد؛ ما کجا گفته‌ایم که هیئت رییسه کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم دست برده است؟!

نماینده مجلس خبر ایرنا را تکذیب کرد؛ ما کجا گفته‌ایم که هیئت رییسه کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم دست برده است؟!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت اعلام کرد که انتشار خبری به نقل از بنده پیرامون اینکه هیئت رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گزارش کمیسیون دست برده از اساس کذب است.

علی بابائی کارنامی در مورد انتشار خبری به نقل از وی در خبرگزاری ایرنا مبنی بر اینکه هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مصوبات این کمیسیون دست برده و در گزارش نهایی خود که بنا است در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد تغییراتی را ایجاد کرده است، گفت: این خبر که هیات رییسه کمیسیون تلفیق در گزارش کمیسیون در خصوص برنامه هفتم توسعه دست برده است از اساس کذب است.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از بنده در این رابطه سوال شد و خبرنگار از من پرسید شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی از نمایندگان درخواست توقف بررسی مصوبه برنامه هفتم توسعه در صحن را داشته‌اند و پرسش خود را به عنوان پاسخ اینجانب منتشر کرده است. سؤال خبرنگار ایرنا سوگیرانه و به دنبال القای این موضوع بود که تعدادی از نمایندگان مجلس نمی‌خواهند در صحن به کلیات برنامه هفتم رأی بدهند ضمن اینکه ما کجا گفته‌ایم که هیات رییسه کمیسیون تلفیق در این لایحه دست برده است؟!

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تأکید کرد: بنده تنها معتقدم در برنامه هفتم به دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف معیشتی مطابق با منویات رهبر انقلاب باید جدی تر پرداخته شود.

۲۷۲۷