شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اورژانس#علوم پزشکی

مرگ ۳ عضو یک خانواده در واژگونی پژو/ عکس

مرگ ۳ عضو یک خانواده در واژگونی پژو/ عکس

ایسنا نوشت: مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان از مرگ سه نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه پژو در بعدازظهر امروز در حوالی دامغان خبر داد.

دکتر پژمان قرائیان ۲۵ شهریور ١۴٠٢ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سانحه جاده‌ای که در محور دامغان_ معلمان رخ داد سه سرنشین خودروی پژو در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جریان واژگونی مرگبار یک دستگاه خودرو پژو هر سه سرنشین خودرو جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد ادامه داد: با اعلام وقوع این حادثه دو دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی حوالی ساعت ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه این حادثه در ۲۵ کیلومتری معلمان رخ داد اضافه کرد: متاسفانه در صحنه حادثه سه عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و فرزند حدود ۱۲ ساله آنها در دم جان باخته بودند.

وی به مصدوم شدن دیگر عضو این خانواده چهار نفره اشاره و تصریح کرد: کودک حدود ۵ساله این خانواده نیز با بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

قراییان از تمام مسافران درخواست کرد: با رعایت قوانین رانندگی و انجام استراحت در حین سفر، از بروز خطرات پیشگیری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

مرگ ۳ عضو یک خانواده در واژگونی پژو/ عکس

مرگ ۳ عضو یک خانواده در واژگونی پژو/ عکس

۴۷۲۳۶