شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#جدید#عطر#کریستیانو رونالدو

عطر cr۷ محصول جدید برند تجاری رونالدو +عکس

کریستیانو رونالدو در کنار آماده شدن برای بازی های پیش روی النصر پروژه های تجاری‌اش را هم پیش می برد.

عطر cr7 محصول جدید برند تجاری رونالدو +عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

کریستیانو رونالدو یکی از ورزشکارانی است که در کنار درآمد قابل توجه از ورزش در زمینه تجارت هم بسیار موفق عمل کرده و نام تجاری مخصوص به خودش را هم دارد که در زمینه مد و لباس به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می کند.

صفحه رسمی برند CR7 که بیش از 8 میلیون نفر دنبال کننده دارد این روزها از یک محصول جدید رونمایی کرده که صفحه اصلی رونالدو نیز امروز با انتشار آن توجهات را به سمت این محصول جدید جلب کرد.

1925208

این محصول اسانس جدید ادکلن مارک CR7 است که بی‌باک نام دارد و کاپیتان تیم ملی پرتغال در پستی که برای تبلیغ آن منتشر کرده مثل همیشه از جملات کوتاه و انگیزشی استفاده کرده و نوشته است: بله به کار سخت... بله به سرگرمی و بله به بی‌باکی...

1925209

این شعاری است که برای رونمایی از اسانس ادکلن جدید مارک CR7 استفاده شده و پست مربوط به آن که یک ساعت پیش توسط رونالدو منتشر شد تا کنون توسط 2 میلیون نفر لایک شده است.

صفحه اینستاگرام رونالدو با 605 میلیون بازدید کننده رکورددار محبوب ترین صفحه این شبکه اجتماعی است و به همین واسطه ارقامی نجومی برای پذیرش آگهی در این صفحه تعیین شده است. بازده بالای این صفحه دلیل چنین ارقامی است و رونالدو خود نیز برای تبلیغ برندش از آن بهره می برد.

منبع: ورزش 3