شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت

خودروی شاهین وارد کانال ۶۰۰ میلیونی شد!

ارزیابی بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها هم مانند پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز روز آرامی نداشتند و سیل افزایش قیمت به این بازار هم رسید.

خودروی شاهین وارد کانال ۶۰۰ میلیونی شد!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

افزایش قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که طی 10 روز گذشته پرطرفدارهای ایران‌خودرو شکل افزایشی به خود گرفته بودند، اما سایپایی‌ها نسبت به این افزایش قیمت مقاومت می کردند. مقاومتی که امروز بالاخر شکست و بازار شاهد رشد 2 تا 5 میلیونی قیمت سایپایی‌ها بود، بطوریکه امروز «شاهین» با افزایش 5 میلیونی وارد کانال 600 میلیونی‌ها شد.  

برخی از فعالان بازار خودرو اعلام قیمت جدید برخی از محصولات سایپا را دلیل رشد قیمت محصولات این شرکت می دانند و برخی دیگر معتقدند که رشد نرخ دلار رشد قیمت سایپایی‌ها در بازار را به همراه داشته است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» رشد 5 میلیونی را تجربه کرد و در بازار 600 میلیون تومان شد.  

از سوی دیگر براساس رصد بازار «کوییک‌R» هم در بازار امروز رشدی 2 میلیونی داشت و  345 میلیون تومان قیمت خورد، اما «کوییک معمولی» در بازار امروز تغییر قیمت نداشت و  343 میلیون تومانی ماند.

ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا هم امروز رشد قیمت داشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افزایش 3 میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 5 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز 353 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایشی 2 میلیونی داشت.

خودروی شاهین وارد کانال ۶۰۰ میلیونی شد!

منبع: اقتصاد نیوز