شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان#فیفا#پای#فیفا#کسر#امتیاز#سپاهان#باز#شود؟
سپاهان را تخریب کردید؛

پای فیفا به کسر امتیاز از سپاهان باز می شود؟

مدیرعامل سپاهان از کارگروه ناظر بر قراردادها گلایه کرد.

ساکت: قوانین جدید با فیفا تناقض دارد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

محمد‌ورضا ساکت مدیرعامل سپاهان ساعتی پیش از گفت‌وگوی خود در شبکه اصفهان، با شبکه خبر گفت‌وگو کرد و بار دیگر بر عدم تخلف باشگاه سپاهان تاکید کرد: سپاهان هیچ تخلفی صورت نداده و تمامی اقدامات ما براساس دستورالعملی بود که از سوی مسئولان ابلاغ شد؛ هرچند که به اعتقاد ما این دستورالعمل اشکالات فنی و ورزشی بسیاری به همراه داشت و با برخی مقررات فیفا در تناقض بود؛ بر اساس این دستورالعمل اقدامات را انجام دادیم و سقف را رعایت کردیم.

او بار دیگر در واکنش به پرداخت 17 میلیاردی به یک کارگزار بیان کرد:

ساکت درباره اتهام عقد قرارداد ارزی با دو بازیکن هم گفت: بر خلاف مطالب مطرح شده قرارداد هیچ یک از بازیکنان ما ارزی نبودا و در قرارداد سال آینده ۲ بازیکن یک بند مشروط در مورد افزایش مبلغ ارز آمده است که به هیچ وجه قرارداد ارزی تلقی نمی‌شود.

او با تاکید بر اینکه اگر استیناف رای مورد نظر آنها را صادر نکند، به cas  می روند، گفت: حالا که کمیته انضباطی رأی خود را صادر کرده، برای احقاق حقوق خود به کمیته استیناف خواهیم رفت و در ادامه به CAS مراجعه می‌کنیم. متأسفانه سازمان لیگ در آغاز مسابقات آسیایی به جای ظرفیت‌آفرینی و کمک به سپاهان، تخریب را جایگزین کرد که این مسئله زیبنده فوتبال و با نگاه حمایتی نبود، از سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها از این بابت گله‌مند هستیم.

منبع: ورزش 3