شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#احمدی نژاد#دولت سیزدهم

رئیسی جا پای احمدی نژاد گذاشته است؟ /واکنش کاربران خبرآنلاین به سبک آماردهی دولت سیزدهم

رئیسی جا پای احمدی نژاد گذاشته است؟ /واکنش کاربران خبرآنلاین به سبک آماردهی دولت سیزدهم

آمارهای ارائه شده از سوی ابراهیم رئیسی و مدیران او واکنش‌های زیادی داشته است و مخاطبان خبرآنلاین هم نظرات مختلفی در این باره دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آمارهای دولت رئیسی و آماردهی مسئولان این دولت مدتی است که حاشیه ساز شده و اقتصاددانان و تحلیلگران اقتصادی تاکید بر مخدوش و متناقض بودن برخی از این آمارها دارند از سویی مراجعه به صفحات آماری مرکز آمار ایران و بانک مرکزی، غلط بودن برخی اعداد و آمار اعلام شده از سوی دولت را نشان می دهد.

به همین دلیل خبرگزاری خبرآنلاین چند روز پیش از کاربران خود پرسید که «به نظر شما چرا دولت ابراهیم رئیسی اصرار بر اعلام و ارائه آمارهای متناقض دارد؟»

شما نظر بدهید / چرا دولت سیزدهم اصرار بر اعلام «آمارهای متناقض» دارد؟

در این بین طبق نظر برخی کاربران، دولت فعلی به دلیل ناتوانی در مدیریت صحیح و کارآمد، نداشتن مدیران توانمند همچنین عدم حمایت اکثریت مردم کشور مجبور به ارائه چنین آمارهایی می شود، حتی به گفته چند تن، این سبک آمار دادن از زمان دولت محمود احمدی نژاد آغاز شده و این دولت نیز همان رویه را دنبال می کند.

«رها» در همین باره گفته: چون توان انجام کاری را ندارند و با امار الکی میخواهند بگویند ما کار کردیم.

فردی بدون نام هم معتقد است که: متاسفانه این بدعت از زمان احمدی نژاد شروع شد و عملا با انحلال سازمان برنامه و بودجه شالوده پر سابقه برنامه ریزی در کشور از بین رفت.

به عقده «امیر» نیز عدم توانایی در مدیریت بحران ها و نتایج ضعیف در مقابل حرف ها و عده های پوشالی آقایون راهی جز جعل واقعیت باقی نذاشته است.

با این حال در این نظرسنجی بعضی خلاف این نظرات فکر می کنند؛ به عقیده آنها باعث و بانی وضعیت کنونی دولت پیشین است و دولت ابراهیم رئیسی، دولتی پاکدست است که با وجود همه مشکلات و کارشکنی های داخلی و خارجی تمام تلاش خود را صرف خدمت به مردم کرده است.

«عبدالکریم» در همین رابطه برای خبرآنلاین نوشته است: «آنرا که حساب پاک است اتفاقا دولت پاکدستان و خدوم و خدمتگزار محرومین است که همانا دولت جناب آقای دکتر رئیسی می باشد فلذا آنها که امروزه باعث و بانی وضعیت کنونی هستند و یا چوب لای چرخ پیشرفت این کشور می گذارند خود از تولید کنندگان تناقض محسوب می شوند »

فردی بدون نام هم معتقد است: از بس از دوستانتون خبرهای متناقص شنیدید فکر میکنید ایشون هم متناقضه. کمک کنید مملکت ساخته شود.

۲۷۲۷