شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سعید

پشت پرده راز قرارداد 165 میلیون این ستاره با استقلال

مبلغ قرارداد سعید مهری با استقلال 165 میلیون ثبت شده که این موضوع واکنش هایی را در پی داشته است.

راز قرارداد 165 میلیون مهری با استقلال فاش شد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

پس از حکم کمیته انضباطی علیه سپاهان و کسر چهار امتیاز از این باشگاه، حالا دیگر تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که به نظر می آید هزینه زیادی را در بازار نقل و انتقالات متقبل شده اند، در مظان اتهام قرار گرفته اند که یکی از این تیم ها، استقلال است.

پس از فسخ قرارداد مهری، او مذاکراتی با مدیران استقلال داشت تا به این تیم بازگردد و با وجود برگزاری هفته اول مسابقات، اما توافقی حاصل نمی شد. در این میان از کادرفنی تیم ملی به این بازیکن پیام داده شد که اگر در ترکیب تیمش به میدان نرود، فیفا دی شهریور ماه را از دست می دهد.

در نتیجه مهری برای اینکه از مسابقات دور نباشد و تیم ملی را نیز از دست ندهد، در نهایت با مدیران استقلال به توافق رسید ولی از آنجایی که سقف باشگاه استقلال کمتر از یک میلیارد خالی بود، مدیران تصمیم گرفتند تا قرارداد مهری را با مبلغ کمی در حدود 165 میلیون تومان به ثبت برسانند.
 
با این حال، طرفین توافق نامه ای را امضا کرده اند که به محض خالی شدن لیست تیم و کاهش مبلغ قرارداد دیگر بازیکنان، باشگاه استقلال قرارداد مهری را اصلاح کرده و طرفین بر سر مبلغی به توافق نهایی برسند. این موضوع سبب شده بود تا اینگونه برداشت شود که آبی پوشان برای رعایت سقف قرارداد تخلف کرده اند که این موضوع صحت ندارد.

حتی علی خطیر نیز در برنامه فوتبال برتر از سعید مهری تشکر کرد که اکنون مشخص می شود علت این موضوع، همکاری هافبک خط میانی آبی ها با مدیریت باشگاه بوده و او حاضر شده است قراردادش را با مبلغ 165 میلیون تومان ثبت کند تا کارت بازی او صادر شده و برای استقلال به میدان برود ولی طبیعتا در روزهای آینده و پس از کاهش کلی قرارداد بازیکنان تیم، مبلغ قرارداد مهری نیز اصلاح می شود.

منبع: ورزش 3