شهر خبر

بازار سیاه فروش اکانت تلگرام پرمیوم / سودجویی با تیک آبی+ قیمت ها

بازار سیاه فروش اکانت تلگرام پرمیوم / سودجویی با تیک آبی+ قیمت ها

تلگرام چند سالی است در صدر لیست پرطرفدارترین اپلیکشن‌های پیام رسان قرار دارد و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. حال چند وقتی است بازار خرید و فروش اکانت تلگرام پرمیوم بسیار داغ شده است.

تلگرام پرمیوم به دلیل ویژگی‌ها و امکانات به خصوصی که دارد در بین کاربران از اهمیت بالاتری برخوردار است. در ادامه قصد داریم ابتدا تلگرام پرمیوم را به شما معرفی کنیم سپس به بررسی بازار خرید و فروش و قیمت‌های این نسخه پیام رسان بپردازیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

تلگرام پرمیوم چیست؟

 مدیرعامل اپلیکیشن تلگرام به تازگی اعلام کرده است که برای ادامه سیاست شرکت نیاز دارد که از مشترکین تلگرام درآمد کسب کند. پاول دورف بارها گفته که بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی، به کاربران خود اتکا می‌کند و به همین دلیل در ادامه این بحث‌ها، نسخه پرمیوم یا همان پولی تلگرام توسط شرکت این پیا‌م‌رسان معرفی شد.

کاربران این نسخه از تلگرام، با پرداخت ماهانه ۵ تا ۶ دلار (با توجه به کشور) در سال ۲۰۲۲ میلادی، در ازای دسترسی به امکانات جدید پرداخت می‌کنند. در این پلن اختصاصی تلگرام، افزون بر حذف برخی محدودیت‌ها و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، قابلیت‌های فعلی تلگرام نیز بهبود می‌یابند.

امکانات نسخه پرمیوم تلگرام

کاربران تلگرام با خرید اشتراک تلگرام پرمیوم برخی محدودیت‌های سابق را در نسخه عادی (رایگان) این اپلیکیشن نخواهند داشت. از طرفی افزوده شدن قابلیت‌های کاربردی به مشترکین این پیام‌رسان کمک می‌کند تا استفاده مفیدتری از این برنامه داشته باشند.

۱. امکان ارسال فایل با حجم بالا: در نسخه پرمیوم تلگرام کاربران می‌توانند فایل‌های ۴ گیگابایتی را آپلود و برای دیگران ارسال کنند. این در حالی است که نسخه رایگان تلگرام، تنها حجم ۲ گیگابایت را برای ارسال فایل امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، نسخه پرمیوم تلگرام از سرعت دانلود مدیا بالاتری پشتیبانی می‌کند.

۲. سرعت دانلود بالا: یکی دیگر از ویژگی‌های تلگرام پرمیوم، سرعت دانلود بالا است که این مزیت برای کاربرانی که در تلگرام بیزینسی را دارند بسیار اهمیت دارد.

۳. مدیریت چت‌ها: در نسخه پولی تلگرام امکان ایجاد ۲۰ فولدر چت و قرار دادن حداکثر ۲۰۰ چت در هر کدام وجود دارد. بنابراین این نسخه محدودیتی از نظر نظم‌دهی به چت‌ها ندارد و مشترکین تلگرام پرمیوم می‌توانند از این قابلیت نهایت استفاده را ببرند. سرویس پرمیوم استفاده همزمان ۴ حساب کاربری، ذخیره ۱۰ مجموعه استیکر مخصوص تلگرام، ۴۰۰ گیف و پین ۱۰ چت را ممکن می‌سازد؛ اما نسخه رایگان امکان پین ۵ چت را فراهم می‌کند و به استیکرهای محدود مخصوص تلگرام دسترسی دارد.

۴. حذف تبلیغات: در چند ماه اخیر تلگرام میزبان تبلیغات شده است؛ اما نسخه پولی این برنامه فاقد تبلیغ است. همچنین کاربران نسخه پولی نشان ویژه‌ای به شکل ستاره کنار نام خود مشاهده می‌کنند که این آیکون بیانگر استفاده کاربر از نسخه پولی تلگرام است. علاوه بر این کاربران می‌توانند آیکون اختصاصی برای تلگرام خود انتخاب کنند.

۵. تصاویر، ایموجی و استیکر متحرک: استفاده از تصاویر متحرک در پروفایل (حتی بدون باز کردن پروفایل)، ذخیره و استفاده از ایموجی‌های بیشتر از دیگر امکانات کاربردی جدید تلگرام پرمیوم است؛ همچنین ایموجی‌های ثابت با ارسال به دیگران متحرک می‌شوند؛ البته این قابلیت در نسخه رایگان هم وجود دارد؛ اما در نسخه رایگان تمام ایموجی‌ها متحرک نمی‌شوند.

۶. قابلیت اضافه کردن استوری: یکی دیگر از شگفتی‌های خرید اکانت پریمیوم تلگرام این است که بعد از اینکه شما اکانت را خریداری کردید می‌توانید به تنظیمات مربوط به اضافه کردن استوری دسترسی پیدا کنید. این قابلیت کاملا شبیه به اینستاگرام عمل می‌کند و شما می‌توانید از عکس‌ها و ویدیو‌های دلخواهتان استفاده کنید. همچنین این استوری‌ها برای افرادی که هنوز از اکانت رایگان تلگرام استفاده می‌کنند نمایش داده می‌شود و محدودیتی برای مشاهده آن وجود ندارد.

نحوه خرید نسخه پرمیوم تلگرام

۱. خرید اشتراک پرمیوم تلگرام از طریق وبسایت؛

برای خرید تلگرام پریمیوم از طریق وبسایت، باید به وبسایت تلگرام مراجعه کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

 روی دکمه “Start Premium” کلیک کنید.

 شماره تلفن خود را وارد کنید.

 کد فعالسازی را دریافت کنید و آن را وارد کنید.

 روش پرداخت خود را انتخاب کنید و مبلغ اشتراک را پرداخت کنید.

۲. خرید تلگرام پریمیوم از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن؛

برای خرید و پرمیوم‌سازی اکانت تلگرام از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

 فروشگاه اپلیکیشن مورد نظر خود را باز کنید.

 عبارت “Telegram Premium” را جست‌وجو کنید.

 روی دکمه “Install” یا “Get” کلیک کنید.

 مراحل خرید را تکمیل کنید.

قیمت تلگرام پرمیوم

تعرفه فعال‌سازی اکانت‌های تلگرام پرمیوم از مدل اشتراک ماهانه استفاده می‌کند و بسته به موقعیت مکانی شما بین ۴ تا ۶ دلار هزینه دارد. متأسفانه، تلگرام نسخه آزمایشی رایگان ارائه نمی‌دهد. البته باید توجه کنید که قیمت اشتراک یکساله آن بیشتر از ۳۵ یا حتی ۴۰ دلار می‌باشد.

 اشتراک ۳ ماه تلگرام پرمیوم معادل ۱۵ دلار

 اشتراک ۶ ماه اکانت تلگرام پرمیوم معادل ۲۰ دلار

 اشتراک ۱۲ ماهه تلگرام پرمیوم معادل ۳۹.۹۹ دلار

در این بین بسیاری از سایت‌های ارائه و فروش خدمات الکترونیکی اقدام به فروش اکانت تلگرام پرمیوم کرده‌اند و به نوعی می‌توان گفت یک بازار سیاه در این حوزه به راه افتاده است. در ادامه به قیمت فروش نسخه پرمیوم تلگرام در این سایت‌ها نگاهی خواهیم انداخت.

- یک سایت اینترنتی اکانت تلگرام پریمیوم را به قیمت ۶۹۸.۰۰۰ تومان به فروش می‌رساند.

- سایت دیگری اکانت ۳ ماهه نسخه پرمیوم تلگرام را به قیمت ۶۷۹،۰۰۰ تومان و اکانت یک ساله را به قیمت ۱،۸۹۰،۰۰۰ تومان در اختیار کاربران می‌گذارد.

- همچنین یک فروشگاه آنلاین بازه قیمتی بین ۳۳۰،۰۰۰ تومان الی ۱،۸۳۰،۰۰۰ تومان را برای فروش تلگرام پرمیوم درنظر گرفته است.

- سایت دیگری شروع قیمت فروش این نسخه تلگرام را ۶،۶۵۷،۳۷۵ ریال اعلام کرده است.

- در یکی از این آگهی‌های اینترنتی قیمت اکانت یک ماهه تلگرام پرمیوم ۲۴۵،۰۰۰ تومان تعیین شد.

- همچنین یک فروشگاه آنلاین هزینه خرید اشتراک این نسخه را ۸۳۰،۰۰۰ تومان اعلام کرده است.