شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#پدیده#المپیک#اخراجی#تازه#وار#کاشت

پدیده اخراجی و تازه وار استقلال گل کاشت

ستاره عراقی شاغل در لیگ ایران نقش ویژه‌ای در صعود این تیم به دور نهایی مقدماتی المپیک داشت.

منتظر محمد در ترکیب عراق گل کاشت

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

 تیم فوتبال زیر 23 سال عراق بعد از بردهای پرگل مقابل ماکائو و تیمور شرقی آخرین بازی خود در مقدماتی قهرمانی آسیا مقابل کویت قرار گرفت و با تساوی دو بر دو موفق شد جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورد.

عراقی‌ها در این مسابقه با دو گل عقب افتادند اما بازگشتی فوق العاده داشتند و توانستند با تساوی دو بر دو، از این مسابقه حساس یک امتیاز بگیرند و به مرحله بعد برسند. یکی از نکات قابل توجه این مسابقه برای علاقه مندان به فوتبال در ایران درخشش منتظر محمد هافبک عراقی شاغل در لیگ برتر بود.

منتظر محمد که بعد از جدایی از استقلال به مس رفسنجان رفت، در مصاف با کویت برخلاف دو بازی قبلی که از ابتدای نیمه دوم وارد ترکیب عراق می‌شد، اینبار به زمین نرفت. راضی شنیشل سرمربی تیم زیر 23 ساله‌های عراق تیمش را با همان ترکیب نیمه اول در نیمه دوم نیز به زمین فرستاد اما وقتی دوبار دروازه عراق باز شد، منتظر محمد حوالی دقیقه 60 از روی نیمکت بلند شد و آماده رفتن به زمین شد.

منتظر همزمان با ورود به زمان بازوبند کاپیتانی را بر دست بست و نقشی غیر قابل انکار در بازگشت رویایی امید عراق به این مسابقه داشت. با حضور این ستاره در زمین عراقی‌ها با گستردگی بیشتری حملات خود را انجام دادند و بعد از رسیدن به گل اول با حرکت دیدنی منتظر و پاس زیبای او گل دوم را وارد دروازه کویت کردند تا بازی دو بر دو شود.

جالب اینکه وقتی در دقایق پایانی مسابقه داور وسط یک پنالتی مشکوک به سود کویت اعلام کرد، منتظر محمد به عنوان کاپیتان عراق به سمت دروازه‌بان خودی رفت و با روحیه دادن به او و صحبتی کوتاه عاملی برای مهار ضربه پنالتی توسط گلر شد تا بازی با تساوی دو بر دوخاتمه یابد و عراق جواز حضور در مرحله نهایی مقدماتی المپیک را کسب کند.

با پایان بازی‌های این مرحله تیم‌های زیر 23 سال آسیا، حالا منتظر محمد همراه اعضای تیمش به عراق می‌رود؛ او سریعا باید خود را به ایران برساند و به تمرینات مس رفسنجان اضافه شود تا خود را برای مسابقه هفته پنجم لیگ با آلومینیوم اراک آماده کند.

منبع: ورزش 3