شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پیکان#بابت#مازندران#نساجی

گذر مدیرعامل سابق استقلال دوباره به رشید افتاد!

دروازه بان نساجی مازندران بابت عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه پیکان به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

گذر احمد مددی دوباره به رشید افتاد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

 رشید مظاهری گلر باتجربه فوتبال ایران که نیم فصل سال گذشته از سپاهان راهی پیکان شد ، هنوز درصد قابل توجهی از مطالبات خود را از خودروسازان دریافت نکرده است.

مظاهری که امسال در نساجی مازندران توپ می زند و چند روز دیگر برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا همراه با سایر شاگردان مهدی رحمتی به هند سفر می کند، حدود 30 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را از پیکانی ها دریافت نکرده است. او بعد از محقق نشدن وعده ها از سوی مدیران پیکان برای دریافت مطالباتش از باشگاه تهرانی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است.

نکته قابل توجه این است که در این چالش حقوقی رشید مظاهری باید با احمد مددی طرف شود؛ مددی در دوران مدیرعاملی خود در استقلال با رشید مظاهری بر سر جدایی این دروازه بان چالش هایی داشت و حالا اگرچه مطالبات رشید از پیکان مربوط به دوران مدیریت مددی در این باشگاه نیست، اما به هر حال او به عنوان مدیرعامل جدید پیکان باید به این پرونده رسیدگی کند.

شکایت رشید از پیکان در حالی رخ داده که روز گذشته اعضای کادرفنی سابق این باشگاه شامل مجتبی حسینی، جلال امیدیان، مجید محافظت کار و رسول زمانی هم بابت عدم دریافت مطالبات خود از خودروسازان شکایت کردند و باید دید مدیران پیکان چگونه این پرونده های مفتوح شده را به سرانجام می رسانند.

منبع: ورزش 3