شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#رونمایی#لیست#پاکو#خمس#برای

رونمایی از لیست پاکو خمس برای تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور به شایعه اختلاف با پاکو خمس واکنش نشان داد.

رونمایی از لیست ۲۹ نفره پاکو خمس برای تراکتور

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

پس از شکست تراکتور در دو هفته ابتدایی لیگ برتر و همچنین حذف این تیم از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، شایعات مختلفی پیرامون این تیم شکل گرفت. در این بین پاکو خمس نیز در نشست‌های مطبوعاتی خود صحبت‌هایی را درباره عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات به زبان آورد و مدعی شد همه فعالیت‌های این تیم در این پنجره با نظر او صورت نگرفته است.

گلایه‌های خمس باعث شد شایعاتی پیرامون اختلاف او با مدیریت باشگاه تراکتور شکل بگیرد که این موضوع واکنش هوشنگ نصیرزاده را نیز به دنبال داشت و او در گفتگویی اعلام کرد تمام بازیکنان با نظر خمس جذب شده‌اند و مسئولان تراکتور نیز در جلسه‌ای با خمس درباره این مسائل با او صحبت کرده‌اند.

ما اختلافی نداریم. هر بازیکنی که در لیست آقای پاکو خمس بود، ما خریدیم. من به مصاحبه کار ندارم و به صراحت می‌گویم نام ۲۹ بازیکن را به ما دادند و از این ۲۹ نفر، ۷ بازیکن را می‌توانستیم بگیریم و دقیقا ۷ بازیکن در لیست را گرفتیم و دو بازیکن دیگر هم اضافه گرفتیم که شجاع خلیل‌زاده و حسین‌زاده بودند که به عنوان بازیکن خارجی اضافه شدند و الان هم یکی از آنها در تیم ملی است‌.

روی هم رفته ما خارج از این لیست بازیکن نگرفتیم و پاسخ ایشان را هم ندادیم اما در جلسات خصوصی صحبت کردیم و فهرست خودش را هم به خودش نشان دادیم. ما برای اینکه مشکلی پیدا نکنیم، چیزی در مقام مقابله با ایشان نداریم. در حال حاضر تیم ما روند صعودی دارد و انشاالله موفقیت‌هایمان هم بیشتر می‌شود.

منبع: ورزش 3