شهر خبر

مقصد بعدی طارمی مشخص شد / نگاه رییس بزرگ به ستاره تیم ملی

شایعات درباره آینده مهدی طارمی همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.

ادعای جدید و رویایی درباره آینده مهدی طارمی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

جدایی کریم بنزما در نقل و انتقالات تابستانی برنامه های رئال‌مادرید را به هم ریخت.  بلافاصله بعد از جدایی ستاره فرانسوی، فلورنتینو پرز شروع به جستجو برای یافتن جایگزین او کرد اما به دلیل قیمت بالای بازیکنان حاضر در بازار و سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه، رئال مهاجمی به خدمت نگرفت.

در واقع کیلیان امباپه تنها گزینه‌ای به شمار می‌آمد که رئال مادرید حاضر بود برای او پول زیادی پرداخت کند اما در نهایت بعد از کش و قوس های فراوان ستاره فرانسوی در این تابستان هم به سانتیاگو برنابئو نیامد.

در نهایت خوسلو تنها مهاجم تخصصی رئال مادرید در این فصل محسوب می‌شود. البته کارلو آنچلوتی تاکید کرده که از ترکیب تیمش کاملا راضی است اما اگر شرایط در خط حمله برای رئال مادرید خوب پیش نرود، قطعا آن ها در زمستان برای جذب یک مهاجم جدید اقدام خواهند کرد.

در همین ارتباط دیفنساسنترال ادعای جالبی را مطرح کرده است. این رسانه مادریدی که اخبار رئال را پوشش می‌دهد در گزارشی اعلام کرده که یک نام خاص مد نظر فلورنتینو پرز است و آن هم کسی نیست جز مهدی طارمی. بر اساس ادعای این منبع رییس باشگاه رئال مادرید نظر مثبتی روی مهدی طارمی دارد و قصد دارد در زمستان برای آوردن او به سانتیاگو برنابئو تلاش کند.

در بخشی از گزارش دیفنساسنترال آمده است: " مهدی طارمی بازیکنی است که فلورنتینو پرز علاقه زیادی به او دارد. این ستاره ایرانی آمار خوبی در پورتو داشته و می‌تواند مهره تکمیل کننده خط حمله رئال باشد. در حال حاضر جود بلینگام به عنوان یک هافبک بار گلزنی رئال را به دوش می‌کشد واکر شرایط در ادامه تغییر نکند هیئت مدیره باشگاه مذاکرات برای جذب طارمی از پورتو را آغاز خواهند کرد. او تا ٢٠٢۴ با پورتو قرارداد دارد پس رئال از این لحاظ نیز مشکلی نخواهد داشت. قطعا خود طارمی هم در صورت پیشنهاد رئال مادرید هیجان زده خواهد شد و بدون فکر آن را قبول می‌کند."

گفتنی است مهدی طارمی فصل گذشته ٣١ گل برای پورتو زد و ١۴ پاس گل نیز به ثبت رساند. موضوعی که بسیاری از تیم‌ها را برای به خدمت گرفتن او تحریک کرده و باید منتظر ماند و دید که شایعه حضورش در رئال چقدر جدی است.

منبع: ورزش 3