شهر خبر

درآمدزایی این فصل پرسپولیس: صفر

باشگاه پرسپولیس این فصل نتوانسته از فضای تبلیغاتی موجود عدد خاصی را به دست بیاورد.

درآمدزایی این فصل پرسپولیس روی عدد صفر

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

در سالهای گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال بیشتر از اینکه با درآمدزایی امرار معاش کنند، با دریافت وام توانستند دستمزد بازیکنان را به آنها بدهند. حالا آنطور که رضا درویش اعلام کرده، پرسپولیس این فصل هنوز نتوانسته عددی را به خزانه باشگاه واریز کند.

رضا درویش در پاسخ به سوالی پیرامون درآمد پرسپولیس عنوان کرد: هیچ درآمدزایی از ابتدای فصل نداشتیم. منبع درآمد ما کجاست؟ دور زمین؟ سازمان لیگ می‌گوید نه حق ماست. من می‌گویم حق ماست اما می‌گویند ما تصویب کردیم که حق ما باشد. بلیت فروشی که تعطیل است و حق پخش هم تصویب نشده. یک تبلیغات روی پیراهن است و هزار طلبکار است!

او با کنایه درباره جو پرسپولیس گفت: ما یک تعامل خوبی بین کادرفنی و مدیر تیم و بازیکنان و هیئت‌مدیره داریم و همدیگر را کاور می‌کنیم. شاید به همین خاطر است که فکر می‌کنند پای یک هوادار متمول میان است. ما یک روز گفتیم ای کاش قهرمان نمی‌شدیم، به این خاطر بود که شاید مدیران متوجه شوند.

 

باشگاه پرسپولیس فصل گذشته حدود 130 میلیارد تومان از ایرانسل درآمدزایی کرد اما حالا باتوجه به درخواست استقلال از این شرکت برای اسپانسرینگ، هنوز پرسپولیس نتوانسته قرارداد را امضا کند.

همچنین سایر اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس نیز مبلغی را به آنها پرداخت نکرده‌اند تا این باشگاه با دریافت وام از بانک شهر امورات خود را سپری کند.

این در حالی است که پرسپولیس حداقل در بازیهای آسیایی فرصت بسیار خوبی دارد تا از فضای تبلیغاتی روی پیراهن خود استفاده کند و باید دید مدیران باشگاه چه خواهند کرد.

منبع: ورزش 3