شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی

تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در برنامه میثاقی !

علی خطیر و جواد نکونام هردو در مصاحبه های اخیر خود یک جمله مشترک را بر زبان آوردند: «ما همه در یک کشتی هستیم».

رونمایی از تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

در میان همه حواشی پیش آمده پیرامون اختلافات علی خطیر و جواد نکونام اما هردوی آنها در لابه لای گلایه های خود به یک هدف مشترک اشاره کردند که همان موفقیت و سربلندی استقلال است.

مدیرعامل و سرمربی استقلال در مصاحبه هایی که طی دو هفته گذشته با برنامه فوتبال برتر انجام دادند، انتقادهای فراوانی به عملکرد یکدیگر داشتند. موضوعاتی از زبان خطیر و نکونام مطرح شد که نگرانی هواداران را در پی داشته است؛ اینکه مدیرعامل و سرمربی دلخوری های خود را از یکدیگر در رسانه ملی بیان کنند، باعث شد موجی از ناراحتی نزد هواداران ایجاد شود.

با همه این حواشی اما موضوع مشخص تلاش خطیر و نکونام برای موفقیت با استقلال است. مدیرعامل و سرمربی استقلال هردو در مصاحبه های خود یک جمله مشترک داشتند که باید به آن توجه کرد.

خطیر هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر گفت: « ما یک وظیفه ای داریم که نباید خیلی از مسائل را بگوییم. مطمئنا من و نکونام در یک کشتی هستیم و مطمئنا هر دو یک هدف را دنبال می‌کنیم.»

شب گذشته جواد نکونام هم در گفت و گوی تلفنی خود با فوتبال برتر حرف هایش را با یک جمله خاص به پایان برد: «همه در یک کشتی هستیم و امیدوارم این کشتی را تمیز نگه داریم تا به ساحل برسیم.»

«ما در یک کشتی هستیم»؛ این جمله مشترک نکونام و خطیر است که در میان حواشی و انتقادهای آنها از یکدیگر نباید گم شود. بی شک هواداران استقلال هم علاقه مند به کنار گذاشتن اختلافات و رفع مشکلات تیم خود هستند، اما اینکه خطیر و نکونام در کنار همه موضوعات کارشان را انجام می دهند و تلاش می کنند تا اختلافات ضربه ای به تیم استقلال وارد نیاورد قابل توجه است و می تواند نوید روزهای بهتری را برای باشگاه آبی پوش پایتخت بدهد.

منبع: ورزش 3