شهر خبر

ستاره پرسپولیس پیشنهاد نجومی اش را رد کرد

رضا درویش در بخشی از صحبت‌های شب گذشته خود به موضوع رد پیشنهاد 38 میلیاردی توسط یکی از بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد.

کنعانی‌زادگان و رد پیشنهاد 38 میلیاردی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

پرسپولیس در شرایطی نقل و انتقالات تابستانی را با جذب سه بازیکن به پایان رساند که یکی از این انتقال‌ها محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها بود.

کنعانی زادگان که طی دو فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر و الاهلی حضور داشت، در پنجره تابستانی بحث حضورش در لیگ برتر بار دیگر داغ شد. این در حالی بود که در روزهای ابتدایی این بحث این بازیکنان از تیم‌های دیگر نیز با پیشنهاداتی مواجه شده بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها البته بار دیگر پای میز مذاکره با پرسپولیس نشست و به مدت دو فصل قراردادش را با این تیم به امضا رساند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در بخشی از صحبت های روز گذشته اش در برنامه فوتبال برتر مدعی شد بازیکنی که از دیگر تیم‌ها با پیشنهاد 38 میلیاردی مواجه بود و اسنادش نیز موجود است، با این تیم توافق 15 میلیاردی داشته و از پیشنهاد یک و نیم برابر بیشتر خود به سود پرسپولیس گذشته است.

کنعانی زادگان بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی با دو پیشنهاد از لیگ داخلی مواجه شده بود که در نهایت به سود سرخ‌ها از آنها چشم پوشی کرد و بار دیگر به جمع پرسپولیسی ها بازگشت. به نظرتان کدام تیم از لیگ ایران به کنعانی زادگان پیشنهاد 38 میلیاردی داده بود؟

منبع: ورزش 3