شهر خبر

فرمانده جدید قرارگاه شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش کیست؟+عکس

فرمانده جدید قرارگاه شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش کیست؟+عکس

فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش منصوب شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با اشاره به مصداق صراط مستقیم در عصر کنونی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز جهاد تبیین یک رسالت عینی است و اینکه امروز می‌گوییم اهدنا الصراط المستقیم یعنی خدایا مارا پشت سر مولا و مقتدایمان ثابت قدم بفرما.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای عزیز، به نگاه آرمانی آن امام بزرگوار تحقق بخشیده و نه تنها نظام تک قطبی در جهان را برنتابیده بلکه در مسیر اضمحلال آنها گام برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز در معادلاتی که قدرت‌های استکباری بر دولت ها و ملت ها تحمیل میکنند، جمهوری اسلامی اثر میگذارد، حرف خود را به کرسی می نشاند و معادلات را یا خنثی می‌کند یا در جهت رضا خداوند هدایت می‌کند.

فرمانده جدید قرارگاه شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش کیست؟+عکس

فرمانده جدید قرارگاه شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش کیست؟+عکس

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار کنونی کشور نتیجه فداکاری و خون فشانی شهدای ما و در وهله بعد خستگی ناپذری نیروهای مسلح کشور است؛ این نیروهای مسلح کشورمان هستند که هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند و به دنیا اثبات کردند که آمریکا دارای یک هیمنه پوشالی است.

وی اضافه کرد: کما اینکه دیدید پایگاه عین الاسد را موشکباران کردیم، آمریکایی هارا از خلیج فارس به فضل خدا بیرون کردیم و پهپادهای متجاوز آمریکایی را با جرئت مورد هدف قرار دادیم.

سرتیپ حیدری اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

وی عنوان داشت: در بعد خودکفایی مخصوصا در صنعت دفاعی، همه ما فرماندهان با افتخار امروز می گوییم که در صنعت دفاعی امروز محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیروهایی است که در رکاب ولی امرمسلمین جهان در حال جهاد هستند.

در انتهای این مراسم از زحمات و مجاهدت های امیر سرتیپ علی حاجیلو تقدیر و امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا معرفی شد.

لازم به ذکر است امیر امان‌اللهی در سابقه خود فرماندهی تیپ ۶۵نوهد (کلاه سبزهای ارتش) و همچنین جانشینی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا را در کارنامه دارد.

۲۷۲۲۰