شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#دانش‌آموزان

افزایش ۵۰ درصدی قیمت لباس فرم دانش‌آموزان / مدل‌های جین میلیونی شدند

افزایش ۵۰ درصدی قیمت لباس فرم دانش‌آموزان / مدل‌های جین میلیونی شدند

در این گزارش به بررسی قیمت برخی از مدل های روپوش دانش آموزان پرداختیم.

با نزدیک شدن به فصل پاییز و شروع سال تحصیلی جدید، قیمت روپوش و لباس فرم دانش آموزان یکی از بحث‌های داغ این روزها است که توسط والدین دانش آموزان مورد توجه قرار می‌گیرد.

هر ساله در این بازه زمانی تولیدی‌ها و اصناف مربوطه براساس آخرین قیمت‌ها در بازار اقدام به تعیین قیمت و تعرفه‌های لباس فرم دانش آموزان می‌کنند.

به گفته یک مقام مسئول، قیمت لباس مدارس نسبت به سال قبل ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش داشته و وضعیت تامین مواد اولیه در سال جاری مناسب بوده است.

درحال‌حاضر کف قیمت ساده‌ترین روپوش و شلوار مدارس مقطع دبستان برای پسران از ۲۴۰ هزار تا ۵۵۰ هزار تومان و برای دختران از ۳۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

از سویی دیگر لباس‌های لوکس مدارس که عموماً کارهای سه تیکه، جین و غیره هستند نیز تا حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

البته قیمت لباس مدارس در مناطق مختلف کشور متفاوت بوده اما قیمت‌ها به طور کلی نسبت به سال قبل با افزایش مواجه بوده است.

اما در این گزارش قیمت یکی از مدل‌های روپوش به همراه شلوار مدارس مخصوص دانش آموزان پسر را بررسی کردیم که حدودا قیمت پایین تری نسبت به مدل های مشابه در بازار دارند. در ادامه با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی یک فروشگاه آنلاین، قیمت یک مدل روپوش پسرانه همراه با شلوار در رنگ‌های سرمه‌ای، نفتی، طوسی و سبز در بازه زمانی ۳۰ روز گذشته بین ۲۴۰ الی ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این لباس فرم نیز هم اکنون بدون تغییر قیمت و با رقم ۲۵۰ هزار تومان همچنان در حال عرضه می‌باشد.

گفتنی است این روپوش‌ها با وزن خالص ۵۰۰ گرم، با جنس کجرا و در سایز پیش دبستانی تا ششم دبستان نیز عرضه می‌شود.

روپوش-مدارس

رپوش-مدارس2

روپوش-مدارس1

روپوش-مدارس3