شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

طعنه دروازه‌بان پیشین پرسپولیس به یحیی و کادرفنی اش پس از مصدومیت بیرو

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه کادرفنی مقصر مشکلات کنونی در خط دروازه این تیم است گفت که غیبت بیرانوند، کار تاکتیکی سرخپوشان را هم دچار خلل می‌کند.
طعنه دروازه‌بان پیشین پرسپولیس به یحیی و کادرفنی اش پس از مصدومیت بیرو

 

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

مهدی واعظی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند و غیبت او در دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: پرسپولیس در بخش دروازه‌بان و خط حمله اشکال دارد و متأسفانه نفرات جانشین ندارد. با مصدومیت بیرانوند شوکی عجیب به پرسپولیس وارد شد. شاید لیگ را بتوان مدیریت کرد ولی در آسیا هر لغزشی به معنای عدم صعود به مرحله بعد است.

وی ادامه داد: با این شرایط اولویت جذب بازیکن از خط حمله به خط دروازه رفت. زمان نقل‌و‌انتقالات هم تمام شده و فقط دروازه‌بان آزاد می‌توانند جذب کنند و عبور از این گذر سخت است.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه کار تاکتیکی پرسپولیس از خط دروازه شروع می‌شد، پرسپولیس در این بُعد هم به مشکل می‌خورد، چون عملاً بخشی از بازی‌سازی تیم گل‌محمدی با بیرانوند بود. با این تفاسیر این تیم مشکلاتی خواهد داشت. نه اینکه دروازه‌بانان جوان ما آینده نداشته باشند، آنها هم خوب هستند ولی تجربه کافی برای بازی‌های آسیایی را ندارند.

«جدایی احمد گوهری در شرایطی که پرسپولیس دروازه‌بان دوم نداشت با انتقاد هواداران مواجه شده است؛ در این ماجرا کادرفنی مقصر است یا باشگاه؟» واعظی در پاسخ به این سؤال گفت: شاید شرایط دروازه‌بان‌هایی که از پایه اضافه شدند نزدیک به گوهری بودند که او از لیست خارج شده، ولی باید یک دروازه‌بان بهتر از گوهری جذب می‌شد. وقتی دروازه‌بان اول را دارید، باید دروازه‌بان دوم خوب هم جذب کنید و سپس گلر سوم و چهارم را به تیم‌های پایه اختصاص دهید. این یک اصل در همه تیم‌های دنیا است. همان اول اقداماتی انجام شد، ولی نمی‌دانم چرا اطمینان داشتند که بیرانوند تمام بازی‌ها حضور خواهد داشت. این  قسمت مربوط به بخش فنی است و کادرفنی باید به آن فکر می‌کرد. همانطور که در خط حمله درخواست جذب بازیکن داشتند و مدیریت نتوانست کاری کند و باشگاه مقصر است، در بخش دروازه‌بان هم کادرفنی باید تمهیداتی می‌اندیشید.

وی درباره شرایط کلی پرسپولیس برای رویارویی با النصر پُر ستاره گفت: پرسپولیس بار فنی خیلی خوبی دارد و در خط دفاع و هافبک مشکلی ندارد و با بهره‌گیری از وینگرها، سرعت خوبی به بازی می‌دهد. اگر بیرانوند حضور داشت تا خط حمله مشکلی نداشتیم، اما با توجه به کُندی مدافعان عربستانی، بازیکنانی که پشت آنها فرار کند را نداریم. در این زمینه باید به وینگرها برای گلزنی خوشبین باشیم. در کل پرسپولیس امسال بهتر از سال گذشته است و امیدوارم به مرحله بعد صعود کند. باید از این تیم انتظار صعود داشته باشیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم