شهر خبر

تصمیم نهایی قلعه‌نویی درباره یک پست حساس تیم ملی

در مصاف با بلغارستان احسان حاج صفی بازی 130 خود را با پیراهن تیم ملی تجربه کرد.

عبور حاج صفی از بازی 130 با بازگشت به عقب

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در تورنمنت کافا بود که احسان حاج صفی در قامت کاپیتان تیم ملی توانست رکورد بزرگی را جابجا کند و در مصاف با قرقیزستان از علی کریمی که 127 بار با پیراهن تیم ملی انجام داده بود، گذر کرد.

حاج صفی در مصاف با بلغارستان هم یکبار دیگر مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار داشت و در روزهایی که با آمادگی قابل توجهی به کار خود در ترکیب تیم ملی و همینطور آ ا ک آتن ادامه می‌دهد، بازی 130 خود را تجربه کرد.

1922822

حاج صفی یکی از بازیکنان مورد توجه امیر قلعه‌نویی پس از حضور روی نیمکت تیم ملی بوده و در 6 مسابقه‌ای که این مربی هدایت تیم ملی را عهده دار بوده، حاج صفی فقط در مصاف با قرقیزستان در ترکیب اصلی قرار نداشته، که آن هم به دلیل استراحت بوده تا آماده مصاف با ازبکستان در فینال کافا شود.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تصمیم نهایی خود را برای پست مدافع چپ گرفته و اگرچه شاید در مصاف دوستانه با آنگولا به دلیل حفاظت از حاج صفی بار دیگر او را در ترکیب اصلی قرار ندهد، اما احسان با توجه به تصمیمات فعلی مرد اول تیم ملی در پست دفاع چپ به شمار می‎رود. 

حاج صفی در دوران کی‌روش از پست دفاع چپ به میانه میدان آورده شد، اما امیر قلعه‌نویی قصد دارد از او در همان پست قدیمی استفاده کند که با درخشش در سپاهان به اهالی فوتبال معرفی شد و حالا در 33 سالگی در فوتبال یونان می‌درخشد.

منبع: ورزش 3