شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رهبر انقلاب#خبرنگاران#وزیر اطلاعات

واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به دیدار وزیر اطلاعات اسرائیل با خبرنگاران ضدانقلاب ایرانی

واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به دیدار وزیر اطلاعات اسرائیل با خبرنگاران ضدانقلاب ایرانی

عضو دفتر رهبر انقلاب نسبت به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب ایرانی واکنش نشان داد که مهر منتشر کرده است.

عضو دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب مشخص کرد که رسانه‌های معاند در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این جلسه با خبرنگاران ضدانقلاب مطرح کرده است یک بار دیگر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و به نظر من این بهترین دلایل برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها، تاکید کرد: نکته دیگر از این جلسه نقش و اهمیت رسانه‌هاست و نشان می‌دهد رسانه ما یکی از مهم‌ترین ابزار آنها در مقابله با نظام رسانه و فعالیت‌های آنان در حوزه شناختی است؛ موضوعی که از مدت‌ها قبل شروع شده است و روز به روز پیچیده‌تر خواهد شد و ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد.

فضایلی با نزدیکی سالگرد مرگ مهسا امینی و تداخل آن با این نشست، تصریح کرد: تشکیل این جلسه در آستانه سالگرد حوادث پاییز سال گذشته نشان می‌دهد که نقش رسانه‌ها در این ماجرا یک نقش اصلی و در صدر فهرست ابزارهایی است که دشمنان از آن استفاده کرده و می‌کنند.

این کارشناس رسانه اذعان کرد: این نشست پیوند عمیق شبکه‌های معارض با نظام را با رژیم صهیونیستی مشخص می‌کند. آنها که ادعا می‌کنند منافع اصلی مردم ایران را پیگیری می‌کنند اما با دشمن اصلی کشور که رژیم صهیونیستی است جلسه و نشست برگزار می‌کنند، آن هم با دستگاه امنیتی این رژیم که دانشمندان کشور را ترور کرده است و اقدامات تخریبی علیه صنایع کشور انجام داده است تا یک بار دیگر ثابت کند که ادعاهای مردم دوستی آنان پوچ و بی‌مبنا است و اتفاقاً این رسانه‌های معاند در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

فضایلی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب همزمان با حوادث و ناآرامی‌های پاییز گذشته، گفت: تشکیل این جلسه تأییدی است بر صحت تحلیل رهبر انقلاب از حوادث سال گذشته که بر اساس نقشه دشمن این اتفاقات رقم خورد. به گمان من، تشکیل این جلسه به شکل علنی نشان از حماقت دشمنان ما دارد که اینگونه خودشان را رسوا کرده و لو می‌دهند.

این کارشناس رسانه تاکید کرد: نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب نشان می‌دهد که دشمن دست از دشمنی‌های خود برنداشته است و ضرورت دارد ما به نقطه بازدارندگی کامل در همه ابعاد از جمله در حوزه رسانه برای رسیدن به ایران قوی دست یابیم تا دشمن از اقدامات تخریبی خود مأیوس شود. رژیم صهیونیستی پشت پرده اتفاقاتی است که در ایران رخ می‌دهد و در واقع آنها این اتفاقات را مدیریت می‌کنند.

۲۷۲۲۰