شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوخت#ارومیه#رمزگشایی#۲۶۰۰#کارت#هوشمند

رمزگشایی از ۲۶۰۰ کارت هوشمند سوخت

ایسنا: احمد مجرد گفت: با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت و مدیریت مطلوب سامانه هوشمند سوخت با افزایش استفاده از کارت سوخت شخصی تعداد مراجعه‌کنندگان جهت حذف و یا بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت افزایش یافته است.

مجرد افزود: مالکین خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد نموده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان خود و ارائه مدارک خواسته شده نسبت به رمزگشایی کارت خود درخواست دهند.

وی گفت: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو بهمراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان‌پذیر است و ثبت‌نام‌کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت epolice.ir پیگیری کنند.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، این مقام مسئول تصریح کرد: در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی بالغ بر ۱۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که به‌طور آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می‌کند.