شهر خبر

قرارداد این بازیکن خارجی با پرسپولیس نهایی شد!

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل نهایی قرارداد مهاجم خارجی تا ۴۸ ساعت آینده گزینه موردنظر یحیی را جذب خواهد کرد.

قرارداد این بازیکن خارجی با پرسپولیس نهایی شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در شرایطی که پرسپولیس در فاصله ۱۰ روز تا شروع لیگ قهرمانان و بازی فوق حساس با النصر لحظات دشوار و پراسترسی را پشت سر می‌گذارد، هیات مدیره این باشگاه برای حل موضوعات مهم تشکیل جلسه داد.

کمبود مهاجم تخصصی در اسکواد پرسپولیس موضوع بسیار نگران کننده‌ای برای هواداران و کادرفنی این تیم بود و جذب مهاجم با کیفیت خارجی به کلافی سردرگم برای این باشگاه تبدیل شد.

حال هیات مدیره پرسپولیس به جذب سریع یک مهاجم تاکید کرده و گفته تا ۴۸ ساعت آینده قرارداد با مهاجم مورد تایید یحیی امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:"در این نشست درباره مسائل روز تیم و باشگاه، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد. مباحث مرتبط به جذب مهاجم، اقدامات برای حضور و میزبانی از اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله موارد مطرح شده بود.

در جریان این نشست، با توجه به گزارش مدیرعامل و هیات مدیره، ضمن تشکر از پیگیری‌های رضا درویش در خصوص روش‌های قانونی و اخذ مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گزینه‌های کادر فنی در خصوص مهاجم، بررسی و مقرر شد، طی دو روز آینده قرارداد منعقد شود."

حالا باید دید از کدام بازیکن خارجی به عنوان مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها رونمایی می‌شود و آیا از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین