شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه#کتاب#روی#دوش#ملت#رفت#حالی#دروغ#گفت!

روی دوش ملت می رفت در حالی که دروغ می گفت!

روی دوش ملت می رفت در حالی که دروغ می گفت!

روزنامه اعتماد نوشت:«سواد رسانه‌ای برای همه» سومین کتاب مهدی بذرافکن در حوزه رسانه توسط انتشارات نسل روشن منتشر شد.

در بخشی از این کتاب آمده: «فریب افکار عمومی، مساله‌ای که سال‌هاست جامعه را آزار می‌دهد و جالب آنکه با گسترش امکانات و پیشرفت تکنولوژی باز هم شاهد آن هستیم. مثال‌هایش کم نیستند.

پاکبانی که دکترای عمران داشت و البته که با واقعیت فاصله داشت، کودک نابغه‌ای که بهترین خودروسازان دنیا دنبالش بودند، اما بعدا مشخص شد، نبودند و... بسیاری موارد دیگر که فهرست کردن آنها از این مجال خارج است.

یادم می‌آید چند سال پیش اعلام شد یک دانش‌آموز مقطع پایانی دبیرستان در المپیاد جهانی ریاضی موفق به کسب مدال طلا شده و این افتخار بزرگی محسوب می‌شد البته اگر درست بود که متاسفانه نبود. اخبار این فرد در تلویزیون اعلام شد و این دانش‌آموز اینقدر زیرکانه عمل کرده بود که مو هم لای درزش نمی‌رفت. کار به جایی رسیده بود که بالاترین مسوولان آن شهر جهت استقبال به فرودگاه بین‌المللی آن استان رفته بودند. خلاصه اینکه جناب دانش‌آموز برنده مدال طلای المپیاد جهانی روی دوش ملت و در حالی که دسته گل زیبایی گردن‌آویزش بود در میان استقبال مسوولان و مردم با سلام و صلوات مورد استقبال قرار گرفت. چند ماهی که گذشت، مشخص شد این بنده خدا اصلا در پاس کردن درس‌های ریاضی و شیمی در دبیرستانش هم مشکل داشته چه رسد به کسب مدال طلای المپیاد جهانی».