شهر خبر

پاتک استقلال به یحیی گلری که می‌توانست خیال پرسپولیس را کند

دروازه‌بان ملی‌پوش امید با انتخاب استقلال در نقل و انتقالات کاری کرد تا خیال پرسپولیس برای گلر دوم راحت نباشد.

گلری که می‌توانست خیال پرسپولیس را کند(عکس)

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

نخستین پیروزی تیم فوتبال امید ایران در مسیر المپیکی شدن در حالی با پیروزی مقابل امیدهای هنگ کنگ به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی توانست دروازه خود را در این مسابقه کم‌دردسر بسته نگه دارد و با کلین‌شیت کارش را در مسابقات مهم تیمش آغاز کند.

دروازه‌بان جدید استقلال که هنوز فرصت بازی رسمی برای آبی پوشان را به دست نیاورده، با انگیزه زیادی در اردوی تیم امید ایران کار می‌کند و امیدوار است عملکردی که مقابل هنگ‌کنگ داشته را در دیدار فردا برابر تیم امید افغانستان هم تکرار کند و پس از آن هم در جدال سخت با ازبکستان سربلند از زمین بیرون بیاید.

خالدآبادی در حالی مشغول انجام تمرین همراه امیدهای ایران است که بدون شک تبدیل به حسرت خیلی از پرسپولیسی‌ها هم شده؛ به ویژه در روزهایی که علیرضا بیرانوند آسیب دیدگی پیدا کرده و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد و در ترکیب سرخ پوشان قرار بگیرد.

این دروازه‌بان جوان که سال موفقی در هوادار تهران سپری کرد و حالا از سر و صدای نقل و انتقالات فاصله گرفته، تنها یک هدف همراه با تیم امید ایران دارد و آن هم راهیابی به مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و نزدیک‌تر شدن به کسب سهمیه المپیک است و رضا عنایتی هم حساب ویژه ای روی درخشش او باز کرده است.

منبع: ورزش 3