شهر خبر

آخرین خبر از مصدومیت بدموقع ستاره پرسپولیس

علیرضا بیرانوند در موقعیت دشواری برای بازی النصر قرار گرفته است.

بیرانوند لای زر ورق پیچیده شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 در حال حاضر حضور علیرضا بیرانوند برای مسابقه بزرگ پرسپولیس مقابل النصر در شروع لیگ قهرمانان آسیا یک نیاز حیاتی است. این بزرگ‌ترین بازی پرسپولیس در سال‌های اخیر است و آغازی بر شروع مجدد نایب قهرمان سابق آسیا در این رقابت‌ها. اما درست در شرایطی که پرسپولیس تنها به دنبال رفع نقطه ضعف در خط حمله تیمش بود، یک پرتاب در بازی ایران مقابل بلغارستان باعث شد علیرضا بیرانوند در ناحیه ران دچار کشیدی شود.

تعویض سریع بعد از این پرتاب و اعلام مصدومیتش به محمدرضا اخباری نشان می‌دهد که گلر پرسپولیسی‌ها دچار یکی از شایع‌ترین مصدومیت بین فوتبالیست‌ها شده: کشیدگی. چیزی که به صورت نرمال او را حدود یک ماه از میدان دور نگه میدارد. با این حال همه امیدوارند که در مورد بیرانوند اتفاق دیگری رخ داده باشد و او بتواند پرسپولیس را در این بازی بزرگ همراهی کند.

در حالی که فدراسیون فوتبال نظر نهایی در مورد بیرانوند را منوط به عکسبرداری دانسته بود، روز گذشته این جملات را در وبسایت خود قرار داد: «در روزهای آتی، درمان فیزیوتراپی و بازتوانی به‌صورت روزانه انجام خواهد گرفت و با انجام ارزیابی‌های روزانه و بررسی شاخص‌های عملکردی نسبت به پیشرفت تمرینات و زمان بازگشت به میادین تصمیم‌گیری خواهد شد و سایر زمان‌های اعلام شده گمانه‌زنی رسانه‌ای است.»

 

1922460

نکته مهم این بیانیه آن است که کادر پزشکی تیم‌ملی اطمینان خود از حضور بیرانوند برابر النصر را اعلام نکرده تا به این ترتیب همه چیز منوط به فیزیوتراپی روزانه و روند پیشرفت این بازیکن باشد.

از سوی دیگر تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با پزشک پرسپولیس نیز به نتیجه خاصی نرسید چرا که دکتر حقیقت باتوجه به خطیر بودن این موضوع، ترجیح می‌دهد بعد از ورود بیرانوند به اردوی پرسپولیس، در این مورد نظر بدهد.

نکته مهم اینکه بیرانوند یک وزنه روحی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و سابقه تقابل و درخشش او برابر رونالدو، اهمیت حضورش در این بازی را بیشتر می‌کند و به همین دلیل کادرپزشکی تیم ملی و پرسپولیس هرطور که شده قصد دارد او را به این بازی برساند.

تیم پرسپولیس نیز تنها سه روز تا پایان پنجره لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و طبیعتا امکان جذب گلر خارجی به حداقل رسیده است.

نکته جالب اینکه بیرانوند سال گذشته در همین روزها در بازی با اروگوئه دچار مصدومیت شد تا شانس تقابل با یاران سادیو مانه در سنگال را از دست بدهد و حالا دوباره در آستانه بازی با تیم این مهاجم سابق لیورپول آسیب دیده است.

باید دید امروز بعد از جلسه اول فیزیوتراپی کادر پزشکی تیم ملی در مورد بیرانوند چه نظری خواهد داشت و در روزهای آینده پیشرفت او چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش 3