شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#محمد#محبی#بازی؛#گل،#پاس#پنالتی

محمد محبی در تیم ملی : 9 بازی؛ 4 گل، 3 پاس گل و دو پنالتی

محمد محبی در مجموع 9 بازی برای تیم ملی آماری فوق العاده را از خود به جا گذاشته است.

تاثیرگذاری در تیم ملی را از محبی یاد بگیرید!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال ایران که امسال به لیگ روسیه رفته و پیرامون روستوف را برتن می کند، در بازی گذشته مقابل بلغارستان توانست تک گل ایران را به ثمر برساند و بار دیگر تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد.

محبی که اولین بار در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد، از همان بازی های اول نشان داد که برای تیم ملی خوش می درخشد و حالا با انجام 9 بازی برای ایران توانسته رکورد ویژه ای از تاثیرگذاری را به نمایش بگذارد.

او در مجموع 9مسابقه ای که برای ایران به میدان رفته، 4 گل را در کارنامه خود ثبت کرده و سه پاس گل داده است. جالب اینکه دو بار برای تیم ملی موفق به گرفتن پنالتی شده تا آماری ویژه و فوق العاده داشته باشد.

گل های محبی برای تیم ملی ایران مقابل تیم های کامبوج(دو بار) ، کنیا و بلغارستان بوده و جالب اینکه او در زمان سرمربیگری قلعه نویی بیشترین بازی را برای ایران انجام داده که نشان از اعتماد و اعتقاد سرمربی حال حاضر تیم ملی به این بازیکن بوشهری است.

بی شک محبی که در بالاترین فرم آمادگی قرار دارد، می تواند در ادامه مسیر تیم ملی نیز به کمک امیر قلعه نویی و تیمش بیاید و از این بازیکن بیشتر هم با پیراهن ایران خواهیم دید و شنید.

منبع: ورزش 3