شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#خداداد#سعید#بابت

عذرخواهی خداداد عزیزی از دستیار امیر قلعه‌نویی!

عذرخواهی خداداد عزیزی از دستیار امیر قلعه‌نویی!

ورزش سه نوشت: مشاور فنی تیم ملی فوتبال از سعید الهویی بابت اظهارنظر قبلی‌اش دلجویی کرد.

در روزهای گذشته که خداداد عزیزی به عنوان مشاور فنی در جمع مربیان تیم ملی فوتبال حضور یافته، ویدئویی از مصاحبه او در گذشته علیه سعید الهویی منتشر شده است. در فضای مجازی این مصاحبه دست به دست می‌شود که خداداد در آن نسبت به حضور الهویی در کنار قلعه نویی انتقاد کرده بود.

حالا بعد از حضور خداداد در اردوی تیم ملی فوتبال او از حرف‌های قبلی خود کوتاه آمده و معتقد است درباره سعید الهویی اشتباه کرده است.

خداداد در این خصوص گفت: «امیرخان (قلعه نویی) همان زمان به من گفت که درباره الهویی زود قضاوت کردی. وقتی کنار تیم آمدم فهمیدم درست می‌گوید. من سال‌ها فوتبال بازی کردم و در جام جهانی حضور داشتم اما باید وقتی اشتباه می‌کنم به آن اعتراف کنم و بگویم اشتباه کردم. سعید الهویی در طراحی تمرینات و کادرفنی و آنالیز بسیار انسان کاربلدی است و بسیار کارش را بلد است.»

او ادامه داد: «من هم در حضور قلعه نویی و هم به صورت خصوصی به خود الهویی گفتم که تو کارت را بلد هستی. به سعید گفتم درباره تو قضاوت کردم و قضاوتم هم قضاوت غلطی بود. از او دلجویی و عذرخواهی کردم.»

خداداد در این خصوص افزود: «تاکید می‌کنم سعید الهویی بسیار به تیم ملی کمک می‌کند. این را در این چند روز که کنار تیم ملی بودم، به خوبی متوجه شدم. سعید کار را بلد است و به خوبی کارش را انجام می‌دهد.»

258 258